گزارش خدمات آماده ارائه به شهروندان سلماس در روز برفی توسط فرماندار

فرماندار سلماس در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران گفت: با ریزش برف که از بامداد شب گذشته در شهرستان آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد 20 دستگاه خودرو آتش نشانی پیشرو همراه با ست امدادی در 4 ایستگاه سلماس و تازه شهر ،8 پایگاه اورژانس جاده ای با 10 دستگاه آمبولانس و 2 ست امداد جاده ای آماده ارائه خدمات به مردم هستند.
کد خبر: ۳۴۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 25 December 2016
به گزارش خبرنگار تابناک آذربایجان غربی در سلماس ، فرماندار سلماس در جلسه شوراي هماهنگي مديريت بحران گفت: با ریزش برف که از بامداد شب گذشته در شهرستان آغاز شده و هم اکنون ادامه دارد 20 دستگاه خودرو آتش نشانی پیشرو همراه با ست امدادی در 4 ایستگاه سلماس و تازه شهر ،8 پایگاه اورژانس جاده ای با 10 دستگاه آمبولانس و 2 ست امداد جاده ای آماده ارائه خدمات به مردم هستند.

حاجي عليلو افزود: 3 دستگاه آمبولانس هلال احمر این شهرستان به همراه 4 تیم واکنش سریع در این شهرستان آماده امداد رسانی در صورت بروز حوادث احتمالی هستند.

وی اضافه کرد: شهرداری سلماس با 16 دستگاه خودرو برفروبی نسبت به پاکسازی معابر پس از ریزش برف اقدام کرده است و از خیابان های اصلی شهر عملیات شن ریزی و نمک پاشی را انجام داده است و این فعالیت همچنان ادامه دارد.

اجی علیلو  اظهار کرد: با تلاش نیروی های شرکت برق ، گاز و آب  از زمان آغاز بارش برف هیچ موردی خاموشی، قطعی گاز و آب در این شهرستان نداشتیم و9گروه پیگیری اتفاقات و خدمات رسان این شرکت ها با 30 نفر نیروی آماده باش جهت امداد در اتفاقات آماده رفع بروز مشکل هستند.

وی گفت: راه ارتباطی 15 روستای بخش کوهسار این شهرستان که به علت بارش برف، کولاک و یخبندان از شب گذشته مسدود شده بود ، از اولین ساعات  امروز با تلاش راهداران بازگشایی شد و عملیات برفروبی با 30 دستگاه خودرو برفروب سبک و سنگین در اکثر راه های ارتباطی شهری و روستای این شهرستان برای جلوگیری از انسداد راه های ارتباطی با مرکز شهرستان ادامه دارد.

حاجی علیلو اشاره کرد : ذخیره 150 هزار لیتر سوخت زمستانی در دهیاری های شهرستان و بخصوص مدارس روستاهای بخش کوهسار   قبل از شروع بارندگی انجام شده است و  روستاهایی که در شرایط بارندگی راه ارتباطی آنها مسدود میشود و همچنین مدارس روستایی در این حوزه مشکلی ندارند.

فرماندار شهرستان سلماس با تاکید بر جلوگیری از سفرهای غیرضروری تا آخر هفته، گفت: بیشتر مناطق و راه های مواصلاتی با بارش برف سفیدپوش شده است و بارش برف، لغزندگی جاده ها را به همراه دارد که باید از سفرهای غیرضروری جلوگیری شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار