فرماندار مهریز:محو بیسوادی با همکاری نهادها و مردم زودتر محقق می شود

فرماندار مهریز گفت: محو کامل بیسوادی با همکاری نهادهای مختلف و جلب مشارکت جدی آحاد مردم بهتر و زودتر در این شهرستان محقق می شود.
کد خبر: ۳۴۸۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶ 25 December 2016
به گزارش تابناک یزد،سید محمد رستگاری  در جلسه شورای آموزش و پرورش مهریز با اشاره به اهمیت سواد آموزی و نقش دستگاه های اجرایی در همکاری با نهضت سواد آموزی برای اجرایی کردن برنامه های مختلف در این موضوع افزود: نهادهای تبلیغی ، فرهنگی و رسانه های مختلف گروهی باید همراه و همسو با آموزش و پرورش برای گسترش سوادآموزی در شهرستان تلاش کنند.
وی با بیان اینکه به برکت انقلاب اسلامی در سال های اخیر برای تحقق اهداف سوادآموزی در مهریز کارهای بسیار خوبی انجام گرفته ادامه داد: هنوز جای کار بیشتر وجود دارد بنابراین باید با همکاری و برنامه ریزی برای تحقق هدف های نهضت سواد آموزی گام های بلندتری برداشت.
فرماندار شهرستان مهریز اظهار داشت: اگر تعامل و همراهی دستگاه های اجرایی و مردم با آموزش و پرورش افزایش یابد و حضور در کلاس های سواد آموزی بیشتر شود در آینده شاهد محو کامل بیسوادی خواهیم بود.
فرماندار مهریز گفت: دولت با جدیت برای اجرایی شدن برنامه های مختلف آموزش و پرورش در محو بیسوادی و انجام برنامه های فرهنگی در این عرصه مهم همکاری دارد و باید از تمام ظرفیت های شهرستان استفاده شود.
رستگاری اظهار داشت: با همت و برنامه ریزی آموزش و پرورش مهریز کسب رتبه اول استان در جذب بیسوادان توسط نهضت سوادآموزی این شهرستان خود گویای همت جمعی و سخت کوشی عوامل آن است که امیدواریم همچنان با قوت و درایت تداوم یابد .
همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز در سخنانی با گرامیداشت روز نهضت سواد آموزی به فعالیت های انجام گرفته در سال های اخیر برای گسترش سواد آموزی در شهرستان اشاره کرد.
سید علی کارآموز با قدردانی از تلاش های انجام گرفته به اهمیت همکاری دستگاه های اجرایی و جلب مشارکت خانواده ها برای حضور در کلاس های سواد آموزی در این شهرستان تاکید کرد .
وی تصریح کرد: به همت آحاد مردم و همراهی تمام نهادها و دستگاه های اجرایی باید شاهد محو بیسوادی در شهرستان باشیم که بدون شک این امر مهم قابل دسترسی است و محقق خواهد شد.
شهرستان مهریز با 50 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری جنوب شهر یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار