لاریجانی در نطق پیش از دستور

هوشیاری سیاسی و دینی ۹ دی در جهان بی‌بدیل است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به این که ملت ایران در حماسه ۹ دی اراده خود را بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد افزود: نمی‌توان هیچ چیزی به مانند این هوشیاری سیاسی و دینی را در هیچ کجا یافت.
کد خبر: ۳۵۰۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳ 28 December 2016
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز چهارشنبه (8 دی) قوه مقننه در نطق پیش از دستور خود با اشاره به حماسه 9 دی گفت: ملت ایران مدتها پس از فتنه‌گریهای گوناگون مخصوصا پس از اقدامات سخیف و شنیع در روز عاشورای آن سال با حضور یکپارچه و تعیین کننده خود در صحنه تیغ بر علیه ناراستی و علیه ظلم بر انقلاب کشیدند.

وی ادامه داد: در آن حماسه ملت ایران اراده خویش را مجدداً بر صراط اصیل انقلاب حاکم کرد و با رهنمودهای رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مسیر حرکت آتی کشور را مشخص کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در آن موقعیت حساس  آمریکا و برخی کشورهای غربی و صهیونیست‌های بی‌صورت و بی‌سیرت با مکر و حیله‌گری به دنبال آشفته‌سازی و اغواگری در حوزه سیاست داخلی کشور ما بودند و با تفکر نارس منافقان حتی اقدامات زشتی که روز عاشورای آن سال اتفاق افتاده بود را مجددا پایه ماجراجویی جدید قرار دادند. 

لاریجانی افزود: ملت مجاهد ایران با غیرت دینی و انقلابی در حماسه 9 دی با اراده قوی خود، صحنه را خود به دست گرفت. 

وی با بیان اینکه این هوشیاری سیاسی و دینی بزرگترین سرمایه ملت ایران است، گفت: نمی‌توان هیچ چیزی به مانند این هوشیاری سیاسی و دینی را در هیچ کجا یافت. 

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: قدردانی از این ملت نستوه، راست‌اندیش و در مسیر روحانیت و صادق در پیروی از راه امام(ره) و شهدای عظیم‌الشان انقلاب و پیروی از راهنمایی‌های رهبر فرزانه انقلاب و خدمت خالصانه به خلق با وفاق ملی می توانیم حماسه دژ انقلاب در مقابل بیگانگان را مستحکم کنیم./تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار