خدمات نهضت سواد آموزی ارزنده و قابل تقدیر است

فرماندار شهرستان روانسر گفت: خدمات و تلاش های نهضت سواد آموزی برای ریشه کنی بی سوادی در سطح جامعه ارزنده و قابل تقدیر است.
کد خبر: ۳۵۰۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۵ 28 December 2016
به گزارش تابناک و به نقل از ایرنا، حسین ویسمرادی روز چهارشنبه در دیدار با کارکنان نهضت سوادآموزی روانسر افزود: امام راحل (ره) با صدور یک فرمان تاریخی و ارزشمند در خصوص تاسیس نهضت سوادآموزی، روحیه کسب آگاهی و علم اندوزی در جامعه را تقویت کرد.
وی تصریح کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای ارتقای سطح سواد و آگاهی آحاد جامعه تلاش های چشمگیری ارایه داده است.
فرماندار روانسر با قدردانی از تلاش های مجموعه نهضت سوادآموزی روانسر اظهار داشت: قدردان تلاش و جدیت خدمتگزاران این عرصه هستیم چرا که برای تعالی و اعتلای جامعه گام بر می دارند.
مدیر آموزش و پرورش روانسر نیز گفت: براساس ارزیابی های صورت گرفته نهضت سوادآموزی روانسر در سال گذشته در جایگاه 22 استان قرار داشت که با تلاش و جدیت همکاران این رتبه به هفتم استانی رسیده است.
امان الله فرجی افزود: براساس حجم ابلاغی امسال باید 375 نفر سوادآموز در کلاس های نهضت شرکت می کردند که خوشبختانه 404 نفر در این کلاس ها تحت پوشش هستند و این میزان بیشتر از حجم ابلاغی است.
وی اضافه کرد: هم اکنون 37 آموزش دهنده کار آموزش افراد بی سواد را برعهده دارند و 12 کلاس درس نیز در سطح شهرستان دایر است.
این دیدار به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تشکیل نهضت سواد آموزی انجام گرفت.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار