مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری 28 دوره آموزشی ایمنی کار در مراکز فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از برگزاری 28 دوره آموزشی ایمنی کار در مراکز آموزش فنی‌وحرفه‌ای خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۲۹۳۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۱ 01 January 2017
حسین خوشایند پیش از ظهر امروز در کمیته راهبردی ایمنی استان، مهم‌ترین رسالت فنی‌ و حرفه‌ای را رسالت آموزشی دانست و اظهار داشت: مباحث ایمنی از جمله مباحثی است که در این نهاد به افراد آموزش داده مى‌شود.

وی از برگزاری دوره‌های ایمنی در مراکز فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و بیان داشت: از ابتدای امسال 28 دوره آموزشی با حضور 384 نفر که معادل 26 هزار نفر ساعت است در مراکز فنی و حرفه‌ای استان برگزار شده است.

مدیرکل مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی از فعالیت دو آموزشگاه خصوصی در استان خبر داد و افزود: فنی‌ و حرفه‌ای استان این آمادگی را دارد تا در شهرک‌های صنعتی فعال که دارای واحدهای آموزشی فعال هستند دوره آموزشی ایمنی را به صورت رایگان برگزار کند.

خوشایند به برگزاری دوره آموزشی معادن در طبس اشاره کرد و گفت: دو دوره آموزشی به منظور آشنایی افراد با اصول ایمنی و جلوگیری از بروز حوادث در این شهرستان برگزار شد و توانستیم اساتیدی را از خارج استان جهت آموزش دعوت کنیم.

وی با بیان اینکه ارائه آموزش‌ها سبب کاهش حوادث ناشی از کار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری دوره‌های حفاظت ایمنی در راستای کاهش حوادث ناشی از کار در معادن ضرورت دارد که این مهم با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی محقق می‌شود.

مدیرکل مرکز آموزش فنی‌ و حرفه‌ای خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری دوره‌های ایمنی نشست مشترکی با نظام مهندسی برگزار شد که نظام مهندسی از این طرح استقبال کرد.

خوشایند بیان داشت: قرار است در این طرح کارفرمایانی که دارای مدرک مهارتی هستند به کار گرفته شوند اما هنوز این امر محقق نشده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار