روحانی از انتخابات ریاست جمهوری کناره گیری می کند؟

حسین قیومی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در رده‌های بالای دولت یازدهم به کار گرفته نشدند، ادامه داد: ممکن است دولت در لفظ و کلام ادعای تعامل با اصلاح‌طلبان و معتدلین را داشته باشد اما در عمل حتی در این روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید، شاهد این تعامل حداقل به صورت محسوس نیستیم.
کد خبر: ۳۵۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۴ 03 January 2017
باشگاه خبرنگاران جوان :  عضو حزب مردم‌سالاری در رابطه با احتمال کناره‌گیری روحانی از انتخابات 96 تأکید کرد: بنده چنین احتمالی را رد می‌کنم و معتقدم روحانی قطعا در انتخابات سال آینده شرکت می‌کند.
 
 عضو حزب مردم‌سالاری پیرامون میزان تعامل دولت با اصلاح‌طلبان و معتدلین اظهار داشت: میزان تعامل دولت یازدهم با اصلاح‌طلبان اصلا در حد توقع آنان نبوده و در این دولت بیشتر به کارگزارنی‌ها و امثال آقای هاشمی‌رفسنجانی توجه شده است.
 
حسین قیومی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان در رده‌های بالای دولت یازدهم به کار گرفته نشدند، ادامه داد: ممکن است دولت در لفظ  و کلام ادعای تعامل با اصلاح‌طلبان و معتدلین را داشته باشد اما در عمل حتی در این روزهای پایانی عمر دولت تدبیر و امید، شاهد این تعامل حداقل به صورت محسوس نیستیم.
 
 
عضو حزب مردم‌سالاری در رابطه با احتمال کناره‌گیری روحانی از انتخابات 96 تأکید کرد: بنده چنین احتمالی را رد می‌کنم و معتقدم روحانی قطعا در انتخابات سال آینده شرکت می‌کند.
 
 
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در میان اصولگرایان چه کسی ظرفیت رقابت با روحانی را دارد، اظهار داشت: تا به امروز اصولگرایان کسانی را برای انتخابات 96 معرفی کرده‌اند که ظرفیت رقابت با روحانی را ندارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار