اختصاص بیمارستان برای زندانیان بیمار

مدیرکل امور زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی از ایجاد بخش بستری زندانیان بیمار در سه بیمارستان آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۴۹۸
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰ 16 May 2015

علی جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: بخش ویژه بستری زندانیان بیمار در بیمارستان امام خمینی ارومیه راه‌اندازی شده است که در این بخش زندانیان بیمار مورد مراقبت و درمان قرار می‌گیرند.

وی با بیان اینکه این اقدام در راستای انجام اقدامات امنیتی انجام گرفته است، تصریح کرد: به منظور افزایش ضریب حفاظتی و ایمنی، این بخش دارای شرایط خاص است که زندانیان بیمار در آن نگهداری می‌شوند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی بابیان اینکه این بخش مجزا از سایر بخش‌های بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه است، افزود: این بخش مجهز به تمام امکانات لازم برای درمان بیماران زندانی است.

جلیلی از وجود جایگاه پرستاری و تخت بستری در این بخش خبر داد و گفت: تمام تجهیزات لازم در این بخش برای بیماران آماده است و تمام پنجره‌ها دارای حفاظ بوده و یک مکان برای نگهبانی در نظر گرفته شده است.

وی از ایجاد بخش بستری بیماران زندانی در دو بیمارستان ارومیه خبر داد و در دو بیمارستان شهید مطهری و بیمارستان سیدالشهدای ارومیه نیز بخش مخصوص بستری زندانیان بیمار ایجاد خواهد شد که هم اکنون در مراحل رایزنی برای این موضوع هستیم.

مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی آذربایجان غربی اعلام کرد:با راه‌اندازی این دو بخش تعداد بیمارستان‌هایی که بخش مخصوص بستر زندانیان بیمار دارند به سه باب خواهد رسید.

جلیلی از برگزاری جشن‌های گلریزان همزمان با ماه مبارک رمضان در استان خبر داد و گفت: کمک‌های جمع‌آوری شده در این مراسم صرف آزادسازی زندانیان مالی می‌شود.

وی خواستار توجه جدی مددکاران اجتماعی این اداره به موضوع جلب رضایت از شکات شد و اظهار داشت: باید فرهنگ ایثار و گذشت در جامعه نهادینه سازی شده و در کنار آن با آسیب‌های اجتماعی مبارزه جدی داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار