توسل خلبان هواپیمای یمن به امام رضا(ع)

خلبان هواپیمای امدادرسان ایران به یمن می‌گوید: یکی از حساس‌ترین شرایط کاری‌ام، ‌طی این‌همه سال پرواز، به ماجرای پرواز ارسال کمک‌های امدادی ایران به یمن اختصاص دارد، من در آن زمان به نام امام رضا(ع) عازم یمن شدم‌.
کد خبر: ۳۶۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲ 18 May 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، یکی از مهمترین رازهای زندگی هر فردی که عاشق ائمه هدی(ع) است، به لحظه‌های خلوت او با این بزرگواران که مافوق همه مخلوقات هستی‌اند اختصاص دارد. برای من، توسل کردن به‌معنی راه نجات خواستن از امامان معصوم(ع) است و البته ما در ایران بارگاه امام رضا(ع) را داریم.

آنچه خواندید بخشی از دلگویه‌های کاپیتان بهزاد صداقت‌نیا، خلبان هواپیمای امدادرسان ایران به یمن، بود که خودش از راز توسلش به امام هشتم(ع) در زندگی بیشتر گفته است.

توسل به امام رضا(ع)

توسل کردن به امام رضا(ع) یکی از برنامه‌های همیشگی زندگی من است. به این وسیله، ضمن توسعه انس قلبی‌ام با حضرت(ع)، فرازهای زندگی‌ام را با یاد و نام ایشان طی می‌کنم.

بدون توسل کاری از پیش نمی‌برم

از آغاز جوانی‌ام تا به امروز، همیشه صبح‌هایم را، بعد از یاد خدا، با نام زیبای امام رضا(ع) شروع کرده‌ام و به‌لطف و عنایت حضرت(ع)، همیشه در کارهایم توفیق داشته‌ام و قاطعانه می‌گویم که بدون توسل به ایشان کاری از پیش نمی‌برم.

به نام امام رضا(ع) عازم یمن شدم

یکی از حساس‌ترین شرایط کاری‌ام، طی این‌همه سال پرواز، به ماجرای پرواز ارسال کمک‌های امدادی ایران به یمن اختصاص دارد. در این پرواز که حتماً همه در خبرها از شرایط آن باخبر شده‌اند، اوضاع به‌قدری پیچیده بود که هیچ اتفاقی قابل پیش‌بینی نبود. من این پرواز را به یاد حضرت رضا(ع) آغاز کردم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار