600 اتوبوس برای بازی پرسپولیس - الهلال

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه از اختصاص 600 دستگاه اتوبوس و مینی بوس برای جابه جایی تماشاگران مسابقه فوتبال پرسپولیس تهران و الهلال عربستان خبر داد.
کد خبر: ۳۶۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲ 18 May 2015
پیمان سنندجی در گفت و گو با  ایرنا افزود: این تعداد اتوبوس و مینی بوس روز سه شنبه 29 اردیبهشت ماه تماشاگران مسابقه فوتبال تیم های پرسپولیس تهران و الهلال عربستان را از مبدا ورزشگاه آزادی به نقاط مختلف شهر تهران منتقل می کنند. 

وی با اشاره به استقرار ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در محدوده ورزشگاه آزادی گفت: اتوبوس هایی که در ضلع شرقی ورزشگاه مستقر می شوند مسیر بزرگراه حکیم، سیدخندان و بزرگراه رسالت به سمت شرق تهران را پوشش خواهند داد. 

سنندجی افزود: اتوبوس هایی که در ضلع غربی ورزشگاه مستقر می شوند نیز مسافران عازم به جاده مخصوص، میدان فتح و سه راه آذری را جابجا می کنند. 

به گفته وی اتوبوس های مستقر در پارکینگ 19 و 20 ورزشگاه آزادی نیز به مسافرانی که قصد عزیمت به میادین آزادی، انقلاب، خراسان و پایانه خاوران را دارند سرویس دهی می کنند. 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه همچنین با بیان اینکه بهترین اتوبوس های این شرکت برای خدمت رسانی به تماشاگران درنظر گرفته شده از آنان خواست نسبت به استفاده بهینه و دقت در نگهداری ناوگان با این شرکت همکاری داشته باشند. 

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار