25فقره سرقت در پرونده سارق داخل خودرو در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از دستگيري سارق حرفه‌اي محتويات داخل خودرو با 25 فقره سرقت در شهركرد خبر داد
کد خبر: ۳۶۴۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵ 21 January 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده اظهار کرد: در پي دريافت گزارش چندين فقره سرقت قطعات و محتويات داخل خودرو در مناطق مختلف شهرستان شهركرد موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران انتظامي قرار گرفت.

وي افزود: مأموران كلانتري 11 سعدي شهركرد با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي هماهنگ، اين سارق را شناسايي و تحت تعقيب قرار دادند و در يك عمليات غافلگيرانه سارق را حين انجام سرقت در يكي از محلات شهركرد دستگير كردند.

سردار غلامزاده تصريح كرد: پس از اعتراف اين سارق به 25 فقره سرقت، با اخذ مجوز قضایي در بازرسي از مخفيگاه وي مقادير زيادي اقلام سرقتي شامل پخش خودرو، فلش مموري، مدارك شناسايي خودرو و غيره كشف شد.

فرمانده انتظامي چهارمحال و بختياري با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي از عموم شهروندان خواست تا ضمن توجه به هشدارهاي پليس از قرار دادن اشياء و اموال قيمتي و مدارك شناسايي در داخل خودرو خودداري كنند و در صورت مشاهده موارد مشكوك در زمينه سرقت مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي گزارش کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار