مسؤول طرح تفصیلی شهرداری اقبالیه:

خدمات‌رسانی به حاشیه‌نشین‌ها هزینه‌های بسیاری را به همراه دارد

مسؤول طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه گفت: برای ارائه خدمات از جمله حمل و نقل به حاشیه‌نشین‌ها و همچنین مسائل زیست‌محیطی، هزینه‌های بسیاری به شهرها تحمیل می‌شود.
کد خبر: ۳۶۴۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۰ 21 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امید علیجانی در جلسه بررسی طرح تفصیلی باغ عمران و منطقه آزادگان شهر اقبالیه که در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: موضوع تهیه و تسریع طرح‌های تفصیلی باید با پشتیبانی بیشتر سرلوحه امور همه مسؤولان شهری قرار گیرد.

وی افزود: امروز در شهر اقبالیه با پدیده حاشیه‌نشینی مواجه هستیم چراکه در سال‌های گذشته در این موضوع توسعه برنامه‌ای وجود نداشته و در نتیجه برای ارائه خدمات از جمله حمل و نقل به حاشیه‌نشین‌ها و همچنین مسائل زیست‌محیطی، هزینه‌های بسیاری به شهرها تحمیل می‌شود.

مسؤول طرح تفصیلی شهرداری شهر اقبالیه با اشاره به موضوع طرح‌های تفصیلی این شهر عنوان کرد: طرح تفصیلی موضوعی است که باید به آن توجه ویژه شود و همه مسؤولان در تسریع تصویب آن گام برداریم تا شاهد شهری ایمن و آرامش بیشتر شهروندان باشیم.

علیجانی با بیان اینکه موضوع تهیه و تسریع طرح‌های تفصیلی باید با پشتیبانی بیشتر سرلوحه امور همه مسؤولان شهری قرار گیرد، تصریح کرد: با تصویب این طرح‌ها به طور قطعی مدیران شهری می‌توانند راحت‌تر و بهتر، شهر را اداره کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار