همایش بزرگ سراب در ابرکوه

همایش بزرگ سراب با موضوع بررسی آسیب های فضای مجازی ششمین اجرای خود را در امامزادگان احمد و محمود(ع) مهردشت برگزار کرد.
کد خبر: ۳۷۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵ 20 May 2015

به گزارش تابناک یزد، همایش بزرگ سراب، همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و با سخنرانی حجت الاسلام خانی امام جماعت آستان مقدس امامزاگان مهردشت(ع) صورت گرفت.

در این همایش که با استقبال جوانان و نوجوانان روبرو بود موضوعات آسیب های فضای مجازی، آسیب های شبکه های هوشمند اندروید مورد بررسی و دقت نظر قرار داد.

حجت الاسلام خانی با بیان آسیب های شبکه های اجتماعی اظهار داشت: جوانان به واسطه فراغتی که دارند، نسبت به بزرگسالان، مدت زمان بیشتری را به فضای مجازی اختصاص می دهند و  از طرف دیگر، فضای مجازی، کشمکش های جدیدی را در خانواده ایجاد می کند و این تهدیدی برای خانواده هاست.

وی در ادامه به آسیب های جسمی و روحی برخی از بازی های رایانه ای موجود در بازار اشاره کرد و افزود:  برخی از برنامه های رایانه ای، با بازی های ساده آغاز شروع شده و به تصاویر مستهجن ختم می شوند؛ در برخی از این بازی ها، جایزة پیروزی، ظاهر شدن عکس های مستهجن بر روی صفحه رایانه شماست.

به گزارش سروابرکوه، خانی بیان داشت: بی تردید در ساخت و تولید این بازی ها، دست سازمان های جاسوسی سیا، موساد و... در کار است و می خواهند ذهن و روان کودکان ما را مسموم کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار