مصدومان ناشی از تصادفات در خراسان شمالی 9 درصد افزایش یافت

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: مصدومان ناشی از تصادف در 10 ماه سال جاری به مدت مشابه پارسال 9 درصد رشد یافت.
کد خبر: ۳۷۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 08 February 2017
دکتر بابک سلحشور چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: در این مدت سه هزار و 722 مورد مصدوم ناشی از تصادف به مراکز پزشکی قانونی این استان مراجعه کرده اند که از این تعداد 2 هزار و 662 مرد و یک هزار و 600 نفر زن هستند.
استان خراسان شمالی با افزون بر پنج هزار و 500 کیلومتر راه اصلی و فرعی در حد فاصل استان های شمالی به مشهد مقدس واقع است.
براساس آمارها، سالانه 20 میلیون زائر و مسافر از مسیرهای ارتباطی استان تردد می کنند.

*نزاع و درگیری در خراسان شمالی هفت درصد کاهش یافت
وی با بیان اینکه نزاع و درگیری در 10 ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال هفت درصد کاهش یافت افزود: در این مدت پنج هزار و 987 نفر بر اثر درگیری و نزاع از مراکز قضایی جهت مراجعه به این به مراکز پزشکی قانونی این استان معرفی شدند که پارسال در همین مدت شش هزار و 409 نفر بوده است.
مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی در خصوص تعداد کل مراجعه کننده ها به مراکز قانونی این استان افزود: با توجه به کمبود نیرو بخصوص در حوزه های تخصصی تعداد مراجعه کننده ها به مراکز قانونی این استان به مدت مشابه پارسال پنج درصد رشد یافته است.
دکتر سلحشور تعداد مراجعه کننده ها در بخش های مختلف را در این مدت 23 هزار و 249 نفر عنوان کرد و افزود: پارسال در همین مدت 22 هزار و 153 نفر به مراکز قانونی این استان مراجعه کرده بودند.
وی در خصوص ساختمان مرکز استان هم گفت: تاکنون این فضا بین 90 تا 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته اما امکانات خدماتی از جمله برق، گار، آب و سایر موارد باقی مانده است و همچنین نیاز به تجهیز هم دارد.
خراسان شمالی 941 هزار نفر جمعیت دارد.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار