پمدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه مطرح کرد

استفاده از 460 کانکس به عنوان مدرسه در کرمانشاه

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، گفت:از 460 کانکس در سطح استان به عنوان مدرسه وجود دارد، چرا که برخی مدارس مناطق مخروبه شده و با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان از آ‌ن‌ها استفاده می‌شود
کد خبر: ۳۷۴۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۴ 09 February 2017
.به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، افتتاح هنرستان «شهید یوسف نیکزاد» شامگاه چهارشنبه با حضور برخی مسؤولان استانی، معاون استاندار، مدیرکل آموزش و پرورش، مدیرکل نوسازی مدارس و برخی از مردم منطقه همزمان با ایام الله دهه‌فجر در شهرستان هرسین، برگزار شد.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، مرزبان نظری در این مراسم با اشاره به برخی توضیحات در زمینه بهره‌برداری از این پروژه در این شهرستان، تصریح کرد: پروژه هنرستان شهید نیکزاد در زمینی به مساحت یک‌هزار و 650 متر مربع با زیربنای یک هزار و 330 متر است.
این مسؤول افزود: این هنرستان فنی‌وحرفه‌ای در شهرستان هرسین شامل 10 اتاق درس و کلاس‌های کارگاهی، آزمایشگاه، نمازخانه، کتابخانه و... است.
نظری ادامه داد: بیش از 111 متر دیوارکشی با اعتبارات بیش از 2 میلیارد تومان از محل منابع ملی (تخریب و بازساری مدارس فرسوده) برای این هنرستان لحاظ شده است.
این مسؤول یادآور شد: هنرستان این شهرستان با مساعدت و پیگیری حسن سلیمانی نماینده مردم کنگاور، هرسین و صحنه در مجلس، و کمک‌های نقدی مجلس شامل 3 میلیادر دلار مصوب شده است تا  رفع دغدغه (مدارس تخربی و کانکس) مدارس و  ایمنی‌سازی در دستور کار استان قرار بگیرد.
وی گفت:‌ از 460 کانکس در سطح استان به عنوان مدرسه استفاده می‌کنیم، چرا که برخی مدارس مناطق روستایی مخروبه و فرسوده شده است و با توجه به تعداد بالای دانش‌آموزان در حال حاظر از کانکس به عنوان مدرسه استفاده می‌شود.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمانشاه، اظهار داشت: هنرستان «شهید یوسف نیکزاد» اکنون با رشته‌های از جمله معماری، حسابداری، خیاطی و... راه‌اندازی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار