معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور خبر داد

طرح «لشکر فرشتگان» مهم‌ترین برنامه انجمن‌های اسلامی برای دانش‌آموزان دختر/ اهتمام ویژه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به فعالیت‌های تربیتی

معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور، طرح «لشکر فرشتگان» را مهم‌ترین برنامه انجمن‌های اسلامی برای دانش‌آموزان دختر دانست و گفت: انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به فعالیت‌های تربیتی اهتمام ویژه دارند.
کد خبر: ۳۷۵۹۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۵ 11 February 2017
مریم ملکی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مهمترین دستاورد انجمن‌های اسلامی تربیت دانش‌آموزانی خوب، انقلابی، مأموریت سنج و مأموریت یاب است.
وی یکی از برنامه‌های شاخص انجمن اسلامی دانش‌آموزی در حوزه دختران را برنامه ویژه لشکر فرشتگان دانست و افزود: این برنامه از جمله برنامه‌هایی است که در طول سال به صورت تخصصی در حوزه دختران اجرا می‌شود.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور یادآور شد: در برنامه لشکر فرشتگان به مجاهدت‌های زنان مسلمان در ابعاد مختلف پرداخته می‌شود و یکی از ویژه برنامه‌های انجمن اسلامی در بخش دختران است.
ملکی یادآور شد: طرح لشکر فرشتگان در امتداد طرح همکلاسی آسمانی که گزارش پژوهشی شهدای دانش‌آموز را در بر می‌گیرد متناسب با رسالت و مأموریت دختران مطرح و دنبال می‌شود.
وی اضافه کرد: دانش‌آموزان عضو انجمن‌های اسلامی به عنوان پیشگام فعالیت‌های مختلفی را در فضای مدارس دنبال کرده و انجام می‌دهند.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور با بیان اینکه فعالیت انجمن‌های اسلامی در مدارس با دانشگاه‌ها بسیار متفاوت است، گفت: انجمن‌های اسلامی در دانشگاه بیشتر فعالیت سیاسی انجام می‌دهند در صورتی که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان بیشتر فعالیت تربیتی دارند.
ملکی به جشنواره مداد کم رنگ اشاره کرد و افزود: از آنجایی که انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزی در فضای مدارس رسانه هستند و از ابزار رسانه نیز استفاده می‌کنند و به طور طبیعی یکی از مهمترین رسانه‌های دانش‌آموزان فعالیت‌های نشریه‌ای آنها بوده که در دهه‌های مختلف وجود داشته این جشنواره شکل گرفته است.
وی ادامه داد: امروزه این رسانه‌ها بسیار متنوع شده و به فضای مجازی و رسانه‌ها دیجیتال تقسیم شده اما کار خود را همچنان محکم ادامه می‌دهد و دانش‌آموزان از این ابزار در انجمن‌های اسلامی استفاده می‌کنند.
معاون فرهنگی تربیتی خواهران اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان کشور تصریح کرد: جشنواره مداد کم رنگ یکی از جشنواره‌های سالانه انجمن اسلامی بوده که هم در فضای مدرسه‌ای و هم در فضای قرارگاهی دنبال می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار