دیدار استاندار قزوین با خانواده شهید فعله‌قزوینی اقبالیه

استاندار قزوین با هیأت همراه در سفر به شهر اقبالیه با خانواده شهید فعله‌قزوینی این شهر دیدار و گفت‌وگو کردند.
کد خبر: ۳۷۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 11 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، فریدون همتی در دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهید فعله قزوینی که ظهر امروز در منزل این شهید بزرگوار صورت گرفت، از صبر و شکیبایی خانواده معزز شهدا تقدیر کرد و اظهار داشت: شهدا و جانبازان جان بر کف مایه افتخار و عزت کشور اسلامی ما هستند.
وی افزود: اقتدار امروز ایران در دنیا و امنیت کشور ما در منطقه‌ای متلاطم و پر آشوب در سایه رشادت‌های آن‌ها حاصل شد و ما امروز مدیون آن‌ها هستیم.
استاندار قزوین خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان گرانقدر را سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی خواند و ادامه داد: خانواده‌‌های معزز شهدا امانت شهیدان هستند و امروز وظیفه همه بوده که به پاس مجاهدت‌ها و رشادت‌های آن‌ها با تمام توان از این آنها حمایت کنیم.
همتی تصریح کرد: دیدار با خانواده معظم شهدا موجب تقویت روحیه خدمت‌گذاری و توجه بهتر و بیشتر به امور مردم می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: همه مردم و مسؤولان باید شهدا را در تمام عرصه‌ها الگوی خود قرار بدهند و این امر مستلزم رعایت حدود الهی است.
استاندار قزوین نقش شهدای گرانقدر و خانواده‌های آن‌ها را در دوران دفاع مقدس و تثبیت انقلاب اسلامی ایران بسیار ارزنده دانست و یادآور شد: امنیت و آسایش امروز مدیون ایثارگری‌های آن‌ها و صبر و شکیبایی خانواده‌های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دانست.
همتی دیدار با خانواده شهدا را روحیه‌بخش دانست و افزود: حضور در کنار خانواده شهدا توفیق الهی برای مسؤولان و خدمتگزاران نظام است.
این مسؤول اضافه کرد: اگر امروز می‌بینیم که مردم پیوند خوبی با نظام اسلامی، قرآن و اهل بیت(ع) دارند ناشی از اعتقاد به آرمان‌های شهدای والامقام بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار