معاون شهردار اقبالیه:

تغییر رویکرد شهرداری‌ها با مشارکت مردمی محقق می‌شود

معاون شهردار شهر اقبالیه گفت: تغییر رویکرد شهرداری‌ها از حوزه خدماتی به حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت کامل قابل لمس بوده و موجب افزایش مشارکت مردمی شده است.
کد خبر: ۳۷۶۹۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا فرجی در کمیسون فرهنگی که  در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: تغییر رویکرد شهرداری‌ها از حوزه خدماتی به حوزه اجتماعی و فرهنگی به صورت کامل قابل لمس بوده و موجب افزایش مشارکت مردمی شده است.

وی افزود: در کنار این فعالیت‌ها، رویکرد اجتماعی، فرهنگی و هنری شهرداری و همچنین توسعه فضاهای فرهنگی بسیار چشمگیر بوده است.

معاون شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: به طور کلی شهرداری در سال‌های اخیر، بیشتر به دنبال ساز و کارهای فرهنگی برای شهر بوده که یکی از رویکردهای جدید شهرداری، تغییر رفتار شهروندی در حوزه شهرنشینی و آموزش در این زمینه بوده  است.

فرجی با بیان اینکه مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در اقدامات و در جریان قرار گرفتن روند امور مختلف شهری، بر دیدگاه آن‌ها در مورد عملکرد مدیریت شهری بسیار تأثیرگذار است، تصریح کرد: رسانه‌ها هم با انتقال رویدادهای شهری به مردم و همچنین انعکاس اخبار درست و جلوگیری از انتشار اخبار کذب، نقش مهمی در افزایش رضایت شهروندان ایفا می‌کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار