معاون دادستان قزوین:

امنیت با وحدت نیروی انتظامی میسر می‌شود

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: نیروی انتظامی نشانه امنیت یک جامعه است و هر چقدر با صلابت و قوی‌تر عمل کند، مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.
کد خبر: ۳۷۶۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۰ 13 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، جعفر نورجو در مراسم تودیع و معارفه رئیس کلانتری 20 شهر اقبالیه که  با حضور فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قزوین، امام جمعه شهر اقبالیه، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اقبالیه و جمعی از مسؤولان استانی و شهری در سالن جلسات شورای اسلامی شهر اقبالیه برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی نشانه امنیت یک جامعه است و هر چقدر با صلابت و قوی‌تر عمل کند، مردم احساس امنیت بیشتری می‌کنند.

وی افزود: همچنین وحدت و تعامل بین نیروی انتظامی و آحاد مردم مهم‌ترین عامل در ایجاد امنیت و قانون‌مداری در جامعه می‌شود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین ادامه داد: نیروی انتظامی تأمین نظم، امنیت و آسایش را که یکی از مهم‌ترین مسائل در جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود را بر عهده دارد.

جعفر نورجو تصریح کرد: مراسم امروز به پاس قدردانی از زحمات و تلاش‌های ارزنده فردی تشکیل شده که چندین سال در ایجاد امنیت شهر اقبالیه زحمت کشیده است.

وی خاطرنشان کرد: نعمت امنیت و سلامتی دو نعمت الهی است که در سایه آن، جامعه در سلامت کامل به سر می‌برد و در نبود هر یک از این دو مورد جامعه به تدریج فرو می‌پاشد و از بین می‌رود.

معاون دادستان عمومی و انقلاب قزوین یادآور شد: با وجود مشکلات متعدد در بیش از سه دهه عمر شکوهمند انقلاب اسلامی، امنیت در کشور ایران برقرار بوده است.

نورجو مطرح کرد: رفتار، گفتار و عمل شهدا باید سرمشق زندگی همه قرار گیرد تا در هر لباس و مکانی که هستیم خود را سرباز وفادار به اسلام و انقلاب بدانیم و خدمت به خلق خدا را تنها برای رضایت خداوند متعال بخواهیم تا سعادتمند شویم.

این مسؤول اضافه کرد: توجه به مقوله صیانت از حقوق شهروندی و حفظ اقتدار نیروی انتظامی به عنوان یکی از سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار