پورغلامی گزینه اصلی سرمربیگری باشگاه ملوان

در این بیانیه از پورغلامی بعنوان سرمربی ای با کارنامه درخشان یاد کرده و با اشاره به درخواست هواداران برای به عهده گیری این مسئولیت از سوی پورغلامی افزوده است : وی می تواند با دانش و جذب بازیکنان لازم و حفظ سرمایه های فعلی، تیمی منسجم را راهی مسابقات کند .
کد خبر: ۳۷۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸ 23 May 2015
به گزارش تابناک گیلان  ، سیروس محجوب در بیانیه ای در سایت رسمی باشگاه اعلام کرد : فرهاد پورغلامی گزینه اصلی باشگاه است و صحبت های کلی با ایشان صورت گرفته و دو طرف کلیات را پذیرفته اند و پس از بازگشت اینجانب از سفر، امیدوارم که توافق نهایی صورت گیرد .

وی در این بیانیه از پورغلامی بعنوان سرمربی ای با کارنامه درخشان یاد کرده و با اشاره به درخواست هواداران برای به عهده گیری این مسئولیت از سوی پورغلامی افزوده است : وی می تواند با دانش و جذب بازیکنان لازم و حفظ سرمایه های فعلی، تیمی منسجم را راهی مسابقات کند . 

محجوب در ادامه پورغلامی را از سرمایه های ملوان دانسته و خاطرنشان کرده : گزینه های خارجی هم وجود داشت ، اما چون می خواهیم با قدرت لیگ را شروع کنیم و ریسک انتخاب مربی خارجی که شناخت کافی از فوتبال ایران و انزلی ندارد و با تجربه قبلی و انتخاب بد استیون مویسیلوویچ ، با شناختی که از پورغلامی داشتم و مشورتی که از کارشناسان و پیشکسوتان گرفتم ، وی را بهترین گزینه دیدم .

مالک باشگاه ملوان با قدردانی از فیروز کریمی بابت همه زحماتی که در فصل گذشته برای تیم ملوان کشید، متذکر شده : تلاش های ایشان هیچگاه از یاد هواداران ملوان نخواهد رفت .

وی در ادامه حق انتخاب اعضای هیات مدیره را از مهمترین دغدغه هایش عنوان و تصریح کرده : اینجانب 70 درصد سهام باشگاه ملوان را در اختیار دارم و باید به اندازه سهم خود در انتخاب اعضای هیات مدیره سهیم باشم .

محجوب افزوده : اینطور نباشد که بنده فقط هزینه کنم و هیچ اختیاری در هیات مدیره نداشته باشم ، سرمایه گذار نیاز به امنیت سرمایه گذاری دارد و از استاندار گیلان و فرماندار انزلی خواسته ام که به این دغدغه من پاسخ مثبت دهند و مرا همراهی کنند تا بتوانیم تصمیمات مناسبی را در این خصوص اتخاذ نماییم .

وی خاطرنشان کرده :در خصوص مدیرعاملی چندین گزینه وجود دارد که همگی از افراد توانمند و کاملا فوتبالی هستند ، با بعضی از دوستان مذاکراتی انجام گرفته، اجازه دهید تا زمان نهایی شدن اسمی از آنها نبرم .

وی اذعان کرده :در فصل گذشته کاستی هایی وجود داشته است که امیدوارم هواداران این کاستی ها را ببخشند تا انشاالله فصل آینده فصل پرباری برای هواداران و ملوان باشد و در کنار یکدیگر موفقیت های ملوان را جشن بگیریم .

در ادامه بیانیه آمده است : مطمئن باشید که در این فصل با اقتدار پشت تیم هستم و شأن و منزلت ملوان بیشتر از آن است که جشن بقا بگیرد . 

*ملوان را آسیایی می کنیم 

محجوب ابراز امیدواری کرده: در یک برنامه و پروسه زمانی دو ساله، انشاالله با کمک همه نخبگان و به دور از جنجال های سیاسی و فقط برای حفظ منافع ملوان، بتوانیم ملوان را آسیایی کنیم و در کنار هواداران روزهای بیاد ماندنی را رقم بزنیم . 

مالک باشگاه ملوان در خاتمه تاکید کرده : از انتقادهای سازنده، استقبال و از همه هواداران خواهش می کنم که انتقاد به همراه راهکار ارائه شود چون به پیشبرد اهداف عالیه ملوان و باشگاه کمک می کند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار