سخنگوی شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد

نارضایتی شورای شهر قم از وضع نظارت بر کرایه‌های تاکسی

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با ابراز ناخرسندی از وضع نظارت بر کرایه‌های تاکسی و نارضایتی مردم از این موضوع گفت: نظارت بر تاکسیرانی باید تقویت شود و در حال حاضر از نظارت بر نرخ‌ها رضایت نداریم.
کد خبر: ۳۸۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۴:۴۳ 20 February 2017
به گزارش تابناک قم، عباس ذاکریان با ابراز ناخرسندی از وضع نظارت بر کرایه‌های تاکسی و نارضایتی مردم از این موضوع اظهار داشت: نظارت بر تاکسیرانی باید تقویت شود و در حال حاضر از نظارت بر نرخ‌ها رضایت نداریم.

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای شهر قم با اشاره به اینکه برخورد با متخلفان خطوط تاکسی تحت نظارت مستقیم تاکسیرانی نیست، افزود: در این هیئت انضباطی نمایندگانی از تاکسیرانی، شورای شهر و شهرداری حضور دارند و رأی این هیئت دارای اعتبار حقوقی بوده به‌گونه‌ای که تنها دیوان عدالت اداری استان توان لغو و یا تغییر آن را دارد.

وی با بین اینکه مسافران می‌توانند اعتراضات و شکایات خود را از طریق شماره‌های نصب‌شده روی تاکسی‌ها اعلام کنند، عنوان کرد: شکایات به‌طور حتم بررسی می‌شود و این موضوع به تاکسیرانی ارتباطی ندارد.

ذاکریان همچنین به موضوع افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی متناسب با تورم اشاره کرد و گفت: این افزایش ارتباطی به موضوع ارتقا خدمات ندارد  که مبنای آن دستمزد و حقوق کارگری،استهلاک،تعمیر و نگهداری خودرو است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: بر اساس افزایش سالانه نرخ کرایه‌ها از مجموع 112 خط تاکسی شهر قم تاکسی‌های گردشی 13.2درصد، بیسیم 10.2 درصد،ون 14.6 درصد،یدک‌کش 8.3 درصد و تاکسی با 12.9 درصد افزایش کرایه لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: به‌طور میانگین در سال آینده افزایش 13.08 درصدی نرخ کرایه تاکسی‌داریم.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار