با هدف افزایش سطح تعاملات انجام شد:

نشست صمیمی مدیرعامل گاز گلستان و شرکت های پیمانکاری

مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل بهمراه سرپرستان امور بهره برداری و امور قراردادهای گاز گلستان با مدیران و نمایندگان پانزده شرکت پیمانکاری دیدار وگفتگو کرد.
کد خبر: ۳۸۶۷۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۴ 01 March 2017
مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل بهمراه سرپرستان امور بهره برداری و امور قراردادهای گاز گلستان با مدیران و نمایندگان پانزده شرکت پیمانکاری دیدار وگفتگو کرد.

 در این نشست صمیمی که در محل سالن اجتماعات شرکت گاز استان گلستان انجام شد تنگناها و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفته و بر افزایش سطح همکاری وتعامل هر چه بیشتر طرفین تاکید شد.

 در این جلسه مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان، با اشاره به سیاستهای شرکت ملی گاز در زمینه برون سپاری بخشی از فعالیتها و خدمات خود به بخش خصوص، بر اهمیت جایگاه شرکتهای پیمانکاری دراین رابطه تاکید نموده و لزوم پایبندی به مقوله مشتری مداری و رعایت حقوق آنها با التزام به قوانین و مقررات و توجه به صرفه و صلاح شرکت گاز استان گلستان را مورد توجه قرار داد.

  وی افزود:خوشبختانه تلاش کردیم درحد امکان مسائل ومشکلات مرتبط درحوزه گازرسانی و منابع انسانی را با همیاری مطلوب پیمانکاران عزیز به حداقل برسانیم که الحمد ا... این عزیزان تاکنون نهایت همکاری را با این شرکت داشتند.

 مدیرعامل شرکت گاز گلستان تصریح کرد: برای رفع مشکلات و تامین خواسته های شما بزرگواران این شرکت ازهیچ کوششی دریغ ننموده و درحد امکان سعی کرده شرایط مطلوبی را فراهم نماید.

  در ادامه این نشست دوستانه ،همچنین پیمانکاران حاضر نیز ضمن تقدیرازمدیرعامل گازگلستان برافزایش سطح تعاملات وهمکاری فی مابین تاکید نموده وخواهان رسیدگی به موانع ومشکلات موجود و پیگیری و مرتفع نمودن آنها شدند.

  در پایان این نشست مدیر عامل وکارشناسان اموربهره برداری و امورقراردادها به سئوالات ، نقطه نظرات ،پیشنهادات مورد نظر پیمانکاران که بصورت کتبی وشفاهی طرح شده بود با سعه صدرمطابق با ادله قانونی و با استناد به قوانین و مقررات معاملات دولتی وآئین نامه برگزاری مناقصات پاسخ دادند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار