بررسی پرونده‌های قاچاق با نگاه ملی

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به نقش مدیران سازمان تعزیرات در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: باید پرونده‌های قاچاق با نگاه ملی و فراگیر مورد توجه قرار گیرند و با قدرت و قوت هرچه بیشتر تا حصول نتیجه پیگیری شوند.
کد خبر: ۳۹۰۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹ 25 May 2015
به گزارش فارس علیرضا جمشیدی در جلسه مدیران استان‌های مرزی این سازمان با طرح این سؤال که چرا با تمام امکانات و تمهیدات، تاکنون جلوی پدیده قاچاق کالا و ارز گرفته نشده است، تصریح کرد: قاچاق کالا به اقتصاد و زیربنای کشور آسیب می‌زند و باید برای حل این مسئله اقدامات عملی، سازنده و قاطعانه صورت گیرد.
رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به نقش مدیران سازمان تعزیرات در امر مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: باید پرونده‌های قاچاق با نگاه ملی و فراگیر مورد توجه قرار گیرند و با قدرت و قوت هرچه بیشتر تا حصول نتیجه پیگیری شوند.


وی با یادآوری اهمیت جایگاه سازمان تعزیرات حکومتی در امر مبارزه با گرانفروشی، قاچاق کالا و ارز و سایر تخلفات اقتصادی و صنفی در کشور، تصریح کرد: زمانی می‌توان ادعا کرد سازمان تعزیرات حکومتی مؤثر عمل کرده که به نحو شایسته به نیازهای مردم و انتظارات جامعه پاسخ داده است.

جمشیدی با یادآوری پیامدهای مخرب قاچاق کالا و ارز بر اقتصاد کشور خاطرنشان کرد: امروز حجم قاچاق کالا در کشور بیش از 25 میلیارد دلار برآورد شده و این مسئله بیانگر عدم بازدهی عملکرد نهادهای ذی ربط درامر مبارزه با این پدیده است.

وی افزود: برای مبارزه صحیح و قوی با پدیده قاچاق کالا و ارز لازم است با نیروی انتظامی، گمرک و سایر نهادهای ذی ربط تعامل سازنده‌ای برقرار و تا حصول نتیجه این مهم را پیگیری کرد.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی با تأکید بر اهمیت اطلاع رسانی سریع و فراگیر از وضعیت قاچاق کالا وارز در کشور اظهار داشت: لازم است پرونده‌ها در سطح ملی مطرح شوند و در این صورت است که می‌توان بازدارندگی را در سطح کشور بالا برد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار