مهدی طلایی در گفتگو با تابناک :

هدف ما تقویت اکوسیستم کار آفرینی در استان کرمانشاه است

دبیر سومین رویداد استارتاپ بااشاره به اهداف سه گانه ی خود در برگزاری رویدادهای استارتاب و ایده های جدید برای کارآفرینی گفت: هدف عمده ی ما تقویت اکوسیستم کار آفرینی در استان کرمانشاه است.
کد خبر: ۳۹۱۷۸۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۶ 09 March 2017
مهدی طلایی امروز در گفتگو با خبرنگار تابناک از کرمانشاه، اظهار داشت: ارتقا فر هنگ کار و کار آفرینی و کمک به اشتغال پایدار از دیگر اهداف ما بعد از برگزاری دو رویداد قبل در بهمن  سال گذشته و آبان ۹۵ است.

وی با بیان اینکه سومین رویکرد استارتاپ میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری است، افزود: در حوزه گردشگری نیازمند ارتقا فضای گردشگری با کمک فناوری اطلاعات و ارتباطات ، هستیم که ظرفیت استان را به گردشگران داخلی و خارجی بشناسانیم.

دبیر سومین رویداد استارتاپ با اشاره به تقاضای سازمان ها،ارگان ها و بخش های خصوصی در برگزاری  موضوع رویدادها، خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری استارتاپ این است که منبعی برای ایده های جدید باشد.

او در ادامه گفت:  اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری از آن برای ارتقای جذب گردشگران و خدمات بهتر به آنان با ما در کنار بخش خصوصی و صنعت گران همراهی خوبی داشته است.

طلایی برگزاری  این رویداد را کمک کننده به حوزه گردشگری استان دانست و اظهار داشت:  این بخش نیازمند ایده های جدید است که می تواند باعث تعامل بهتر بین حوزه های گردشگری با بخش خصوصی برای ارایه خدمات بهتر کمی و کیفی شود.

وی گفت:  برگزاری رویدا‌د استارتاپ هرسال و در هر فصلی برای اجرا در بخشهای مختلف لازم است که سومین رویداد استارتاپ با رویکرد میراث فرهنگی و گردشگری  هجدهم تا بیستم اسفندماه سال جاری در دانشگاه رازی  در حال برگزاری است.

او رسالت استارتاپ را ایجاد فضا برای آشنایی دانشجویان به فضای کسب وکار استان دانست و تشریح کرد: قرار گرفتن دانشجو دراین فضا باعث می شود که در بخش صنعت وخدمات بیشتر با رشته تحصیلی خود برای ایجاد کسب وکار آشنا شود. 

وی ادامه داد:  در رویداد های استارتاپ دانشجویان  و فارغ التحصیلان  با بیان ایده ها  برای داشتن شغل خود در آینده با توجه به مهارت، علاقه و  تخصص اش دریک رشته تحصیلی هدف گذاری کنند.

طلایی در خاتمه تصریح کرد: آمار  ثبت نام دانشجویان و فارغ التحصیلان در بخش های مختلف رویداد بیشتر از سایر اقشار بوده که ما خروجی را مستند و تیم هایی که کسب وکارشان راه اندازی شده را در دوره های بعد معرفی می کنیم.
گفتگو از حدیث جمشیدی

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار