تیم پزشکی بسیج استان به منطقه محروم الیگودرز اعزام می‌شود

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم‌ پزشکی فردا به منطقه محروم و سخت‌گذر "گلی چاس" الیگودرز اعزام می‌شود.
کد خبر: ۳۹۱۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 10 March 2017
سرهنگ نبی‌الله شمس بیرانوند در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد اظهار داشت: با همکاری کانون بسیج جامعه پزشکی الیگودرز، شبکه بهداشت و اورژانس 115 تیم پزشکی به‌وسیله یک فروند بالگرد به مناطق محروم و سخت‌گذر «گلی چاس» از توابع شهرستان الیگودرز اعزام می‌شود.


وی افزود: این تیم پزشکی که شامل پزشک، داندانپزشک، ماما، پرستار، کار‌شناس مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده، بهداشت محیط و کارشناس آزمایشگاه است به همراه وسایل و تجهیزات پزشکی موردنیاز، به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه اعزام می‌شود.


مسئول بسیج جامعه پزشکی لرستان با اشاره به ارائه خدمات پزشکی به این منطقه محروم عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه می‌شود ‏شامل ویزیت، ارائه دارو  و دندان‌پزشکی به‌صورت رایگان به اهالی منطقه است.


شمس بیرانوند بیان کرد: در این اعزام تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این منطقه ارائه خدمت می‌کند و علاوه بر خدمات پزشکی، برنامه آموزش آشنایی با بیماری‌های واگیر، بهداشت محیط و خانواده و همچنین راه‌های پیشگیری از آن به‌صورت چهره به چهره توسط کار‌شناسان مربوطه و توزیع کتابچه‌های آموزشی انجام می‌شود.


وی تصریح کرد: مراجعه کنندگانی که بنا به تشخیص پزشکان درمانگر نیاز به خدمات تخصصی‌تر در مراکز استان داشته باشند با هماهنگی‌های صورت گرفته به‌صورت رایگان خدمات موردنظر را دریافت خواهند کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار