معضلات کالبدی و اجتماعی تبریز در کاستی‌های فرهنگی ریشه دارد

رئیس حوزه هنری استان آذربایجانشرقی گفت: اغلب مشکلات و معضلات کالبدی و اجتماعی شهر تبریز در کاستی‌های فرهنگی ریشه دارد و بایستی همه با هم با یک عزم همگانی بیش از پیش بر روی مسائل فرهنگی در این شهر تمرکز نماییم.
کد خبر: ۳۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۲ 25 May 2015

رئیس حوزه هنری استان در جلسه فوق گفت: توسعه شهری و توسعه سطح فرهنگ شهروندی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و در این میان نقش و تاثیر هنر و هنرمند در توسعه دوجانبه شهر و فرهنگ شهروندی بسیار موثر می باشد.

حسن میلانی ادامه داد: اغلب مشکلات و معضلات کالبدی و اجتماعی شهر تبریز در کاستی‌های فرهنگی ریشه دارد و بایستی همه با هم با یک عزم همگانی بیش از پیش بر روی مسائل فرهنگی در این شهر تمرکز نماییم.

وی با بیان اینکه حوزه هنری استان به همراه هنرمندان خود آمادگی های لازم را برای کمک به توسعه متوازن شهری و فرهنگ شهرنشینی و شهروندی دارد، افزود: در این راستا هر کاری که از دستش برای توسعه فرهنگی شهر برمی آید؛ انجام خواهد داد.

میلانی خاطر نشان کرد: بسیاری از اقتصاددانان به درستی اشاره می‌کنند که تفاوت در عملکرد اقتصادی را از یک جامعه به جامعه دیگر بهتر است بر اساس اختلالاتی که در عوامل فرهنگی وجود دارد تعیین کرد.

—وی با تاکید بر اینکه در کشور ما مشکلات فرهنگی متعدد سد راه توسعه اقتصادی شده‌اند، گفت:— اگر مسئولان به همراه هنرمندان چاره‌ای برای رفع این مشکلات ارائه دهند کشور روزبه‌روز مسیر توسعه را هم در سطح فرهنگی و هم در سطح اقتصادی طی خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار