کلاهبردار حرفه‌ای را شناسایی کنید

ايرج شهسواري فرزند وجيه‌اله متهم به ارتكاب كلاهبرداري بوده و ادعاي نفوذ در دادگستري‌ها، مراجع قضايي و ادارات دولتي داشته است چنانچه افرادي در اين خصوص از وي شكايت دارند به شعبه اول دادياری دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان البرز(استان قزوين) مراجعه کنند.
کد خبر: ۳۹۳۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۴ 12 March 2017
به گزارش تابناک از قزوین، به نقل از دادگستری کل استان قزوین، پیرو دستور دادستان شهرستان البرز، مقرر شد تصویر بدون پوشش متهم ایرج شهسواری که به صورت فایل به پیوست است در روزنامه‌های کثیرالانتشار، خبرگزاری‌های رسمی، خبرگزاری‌های مجازی، رسانه‌های تصویری و کانال‌های خبری تا تاریخ 23 اسفند ماه سال جاری منتشر و قید شود.

تصویر فوق متعلق به شخصی به نام ایرج شهسواری فرزند وجیه‌اله متهم به ارتکاب کلاهبرداری بوده و ادعای نفوذ در دادگستری‌ها و مراجع قضایی و ادارات دولتی داشته و از این طریق اقدام به فریب افراد کرده است و حسب اقرار نامبرده وجوهی را دریافت کرده بنابراین با لحاظ گستردگی و وسعت اقدامات نامبرده در استان‌های قزوین، تهران، البرز، سیستان و بلوچستان، کرمان، یزد و خراسان رضوی و احتمال وجود شکات و مالباختگان بیشتر در این پرونده وجود داشته که تصویر متهم بدون پوشش چاپ می‌شود.

چنانچه افرادی در این خصوص از وی شکایت دارند به شعبه اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان البرز(استان قزوین) و یا پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار