ارتقای امنیت اجتماعی دستاورد تلاش مسئولان و همکاری مردم است

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل ذهاب با تاکید بر لزوم رعایت قوانین و احتیاط های تامینی مردم در ایام نوروز گفت: ارتقای امنیت اجتماعی دستاورد تلاش مسئولان در نهادهای مختلف و تعامل و همکاری مردم است.
کد خبر: ۳۹۵۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰ 15 March 2017

به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "محمدرضا یاری" در همایش پلیس و امنیت محله محور که با حضور جمعی از مسئولان محلی در محل سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: برقراری امنیت در سطح جامعه مرهون تلاش بخشهای مختلفی است که نیروی انتظامی یکی از این بخشهای تأثیرگذار می باشد.

وی افزود: با همکاری و همیاری دستگاههای اجرایی می‌توان گام مؤثری در جهت ارتقای امنیت جامعه و محله‌ها برداشت و اجرای این مهم در گرو مشارکت مردم و مسئولان نهاد‌های مختلف است.

این مقام انتظامی ادامه داد: همواره پیشگیری از وقوع جرایم یکی از مهمترین اصولی است که باید در هر زمینه ای صورت گیرد لذا بایستی در بین مردم و پلیس همکاری مستمری وجود داشته باشد و در صورت مشاهده موارد مشکوک، پلیس را مطلع سازند تا امنیت محلات حفظ شود.

سرهنگ یاری با اشاره به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان سرپلذهاب گفت: تاکنون اقدامات خوبی در این بخش صورت گرفته است اما با توجه به آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی می بایست هر یک از همشهریان نیز نکات امنیتی منازل خود را رعایت کنند تا در صورت رفتن به مسافرت از وقوع سرقتهای احتمالی جلوگیری شود.

وی در پایان به رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی اشاره و تصریح کرد: آنچه که مهم و ضروری است ، رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی برای داشتن تعطیلات و مسافرتی بدون حادثه و مخاطره است لذا همکاری مردم با پلیس راهنمایی و رانندگی و رعایت نکات مهم در حین رانندگی در جاده ها از ملزومات سفری امن و آرام به شمار می رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار