شهرداری کرمانشاه فرهنگ ترافیک را براساس سنت‌های ایران اسلامی ‌آموزش می‌دهد

معاون امور حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه در آستانه سال نو به منظور ارتقا فرهنگ ترافیک و براساس سنت‌های ایران اسلامی برنامه‌هایی را در سطح شهر اجرا می‌کند.
کد خبر: ۳۹۶۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰ 18 March 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس افشین لرزنگنه ، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه در آستانه سال نو به منظور ارتقا فرهنگ ترافیک و براساس سنت‌های ایران اسلامی برنامه‌هایی را در سطح شهر اجرا می‌کند.

معاون امور حمل و نقل و کنترل ترافیک شهرداری کرمانشاه گفت: آموزش‌هایی در تقاطع‌ها با موضوعات متعددی از جمله عدم توقف روی خطوط عابر پیاده، احترام به حقوق عابران و در 
مجموع رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی با کمک گرفتن از فرهنگ‌ها و سنت‌های ایرانی و با استفاده از عروسک‌ها و حاجی فیروز، ارایه می‌شود.

وی به دفترچه راهنمایی و رانندگی در اختیار دانش‌آموزان در راستای ثبت تخلفات رانندگی والدین اشاره و بیان کرد: فرزندان تخلفات راهنمایی و رانندگی والدین را در دفترچه‌های مذکور ثبت می‌کنند و همانند یک پلیس در خودرو هستند.

این مسؤول با اشاره به تشکیل ستاد‌«نوروز بدون حادثه» در شهرداری کرمانشاه اشاره کرد و گفت: آسیب‌شناسی مجموعه خدمات شهری در سال‌های گذشته یکی از اولویت‌های ستاد در سال جاری بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار