مراجعه بیش از 2400 نفر به یک اورژانس در بابل در نوروز

دکتر محمود صادقی رئیس این مرکز ، از مراجعه بیش از 2 هزار و چهارصد نفر به اورژانس بیمارستان روحانی در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۳ 04 April 2017
به گزارش تابناک مازندران، دکتر صادقی اضافه کرد: از زمان سال تحویل تا پایان تعطیلات نوروزی 840 نفر از همشهریان و هم استانی های عزیز در این مرکز بستری شده و تعداد 102 عمل جراحی نیز انجام شده است.

رئیس بیمارستان روحانی تعداد مراجعان بیماران به اورژانس در تعطیلات نوروزی را 2 هزار و چهارصد و چهار نفر عنوان کرد و یادآور شد: این عزیزان به صورت بستری و یا سرپایی  مداوا شدند.

وی از اورژانس دندان پزشکی به عنوان خدمت جدید در ایام نوروز یاد کرد و گفت : در این مدت با زحمات شبانه روزی همکاران دندان پزشک ، 90 نفر از خدمات فوق استفاده نموده اند.
این مسئول اضافه کرد : تعداد 76  نوزاد در این مدت کوتاه در بیمارستان روحانی به دنیا آمدند که امیدوارم قدم همه نوزادان برای خانواده های محترم شان پر خیر و برکت باشد.
رئیس بیمارستان آیت ا... روحانی(ره) بابل  با بیان اینکه بیمارستان دارای بخش آنژیوگرافی و جراحی قلب باز با دو اتاق عمل اختصاصی و بخش فوق تخصصی قلب اطفال است، تصریح کرد: تعداد 7 مورد عمل جراحی قلب باز و 23 مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بصورت اورژانسی در ایام عید نوروز در بیمارستان روحانی انجام شد.
وی افزود: این بیمارستان دارای 12 بخش بستری، 16 اتاق عمل، 511 تخت مصوب با بخش‌های ویژه شامل 16 تخت ICU داخلی، هشت تخت ICU جراحی ، هشت تخت  CCU ،NICU  با 16 تخت، 10 تخت ICU جراحی قلب، دو اتاق عمل جراحی قلب و بخش فوق تخصصی قلب اطفال شامل تخت‌های CCU و بستری به همراه پاراکلینگ‌های مجهز شامل آندوسکوپی، فیزیوتراپی، آزمایشگاه، رادیولوژی، پاتولوژی، MRI، سی‌تی اسکن و درمانگاه‌های تخصصی و فوق تخصصی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار