رئیس خانه احزاب ایران:

از حزب مستقل و اعتدال‌ ایران وارد انتخابات شدم/ رئیس‌جمهور بداند اقتصاد مهم‌ترین مسأله در کشور است

رئیس خانه احزاب ایران گفت: از حزب مستقل و اعتدال‌ ایران وارد انتخابات شدم؛ رئیس‌جمهور آینده باید بداند که اقتصاد مهم‌ترین مسأله در کشور است.
کد خبر: ۴۰۸۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷ 17 April 2017

به گارش تابناک سمنان، قدرت‌الله حشمتیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: رئیس‌ دولت در اصل رئیس‌جمهور ملت ایران است و احزاب هم جزئی از مردم ایران هستند.

رئیس خانه احزاب ایران تصریح کرد: رئیس‌جمهور باید اشرافیت کامل به امور داخلی و جامعه داشته باشد و مشکلات را بشناسد؛ از اصول قانون اساسی پیروی کند و مدیر و مدبر بودن آن اثبات‌شده باشد.

حشمتیان با تأکید بر اینکه رئیس‌جمهور باید دردآشنای مردم باشد، اضافه کرد: رئیس دولت باید از بین مردم برخاسته شده باشد و مشکلات جامعه را بشناسد.

وی با اشاره به اینکه امروز اشتغال و ازدواج جوانان از مهم‌ترین مشکلات جامعه است، تصریح کرد: مشکلات اقتصادی مهم‌ترین معضل کشور است.

رئیس خانه احزاب ایران با تأکید بر اینکه از داخل مردم پا به عرصه انتخابات گذاشته است، گفت: از حزب مستقل و اعتدال‌ ایران وارد انتخابات شدم؛ رئیس‌جمهور آینده باید بداند که اقتصاد مهم‌ترین مسأله در کشور است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار