فعاليت ۲۷۰ دستگاه ماشين‌آلات مكانيزه خدمات شهري در ايام نيمه شعبان

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم از فعاليت بيش از ۲۷۰ دستگاه ماشين‌آلات مكانيزه خدمات شهري در ايام نيمه شعبان خبر داد.
کد خبر: ۴۱۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۱ 30 May 2015
به گزارش تابناک قم، مهدي اصفهانيان‌مقدم با اشاره به اقدامات نيمه شعبان اظهار كرد: در پاركسوارهاي اطراف مسجد مقدس جمكران، تسهيلات رفاهي مورد نياز زائران از جمله غرفه‌هاي تامين مايحتاج عمومي مانند نان‌، آب، يخ بهداشتي، تانكرهاي آب شرب و غير شرب براي وضو و شست‌وشو قرار گرفته است.

وي خاطرنشان كرد: بيش از هزار و ۱۹۰ چشمه سرويس بهداشتي در پاركينگ‌ها، پاركسوارها، حاشيه بلوار پيامبر اعظم و سطح مناطق آماده شده كه در اين ايام مشكل خاصي در زمينه استفاده زائران از سرويس بهداشتي نخواهيم داشت.

معاون خدمات شهري و امور اجتماعي شهرداري قم با اشاره به اقدامات ديگر شهرداري قم گفت: با توجه به حضور زائران فراوان در ايام نيمه شعبان در زمينه تنظيف محيط شهري فعاليت‌هايي صورت گرفته كه از جمله آنها توزيع كيسه‌هاي زباله در مبادي ورودي پاركينگ‌ها است.

وي خاطرنشان كرد: فعاليت بيش از ۲۷۰ دستگاه ماشين‌آلات مكانيزه خدمات شهري و استقرار مخازن در پاركينگ‌ها و پاركسوارها و پيرامون ايستگاه‌هاي صلواتي از اقدامات ديگري است كه انجام شده و اميدواريم با مشاركت شهروندان شاهد شهري پاكيزه باشيم.

اصفهانيان‌مقدم عنوان كرد: در زمينه ايستگاه‌هاي صلواتي نيز خواهشمنديم كه تمام متوليان هيئت‌هاي مذهبي و شهروندان كه قصد برپايي و ايجاد ايستگاه‌هاي صلواتي در سطح مناطق هشت‌گانه به ويژه بلوار معنوي پيامبر اعظم(ص)، مسجد جمكران ‌و هسته مركزي شهر را دارند با شهرداري مناطق هشت‌گانه و معاونت خدمات شهري هماهنگي لازم را داشته باشند.

وي خاطرنشان كرد: افراد پيش از برپايي ايستگاه‌هاي صلواتي بايد نسبت به اخذ مجوزهاي لازم اقدام كنند، تا ضمن پخش نذورات و خدماتي كه ارائه مي‌دهند معضلات ترافيكي، اختلال در نظم و تنظيف عمومي شهر و ساير مسائل را شاهد نباشيم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار