تیم ملی والیبال ایران 1 - 3 تیم ملی والیبال آمریکا/بازی در خاک آمریکا؛در جو ایران

مسابقات تیم‌های سطح یک لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور هشت تیم در دو گروه از هشتم خردادماه سال 1394 آغاز شده و دور مقدماتی یا بین قاره‌ای آن تا 14 تیرماه پیگیری خواهد شد.ایران در اولین بازی خود در مقابل تیم ملی آمریکا در خاک آمریکا 3 به یک باخت.از نکات جالب این بازی جو ورزشگاه بود بطوریکه 90 درصد ظرفیت ورزشگاه را ایرانیان تشکیل داده بودند.
کد خبر: ۴۱۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹ 31 May 2015

تابناک فارس:مسابقات تیم‌های سطح یک لیگ جهانی والیبال سال 2015 با حضور هشت تیم در دو گروه از هشتم خردادماه سال 1394 آغاز شده و دور مقدماتی یا بین قاره‌ای آن تا 14 تیرماه پیگیری خواهد شد.

بر این اساس تیم‌های ایتالیا، برزیل، صربستان و استرالیا در گروه یک این رقابت‌ها و تیم‌های روسیه، آمریکا، لهستان و ایران در گروه دوم دور مقدماتی لیگ جهانی سال 2015 با یکدیگر رقابت خواهند کرد. هر تیم در هر هفته دو دیدار با حریف خود برگزار خواهد کرد تا هر تیم در دور مقدماتی لیگ جهانی 12 مسابقه برگزار کرده باشد.

ایران در بازی اول خود که میهمان آمریکا بود نتیجه را به آمریکا واگذار کرد.از نکات جالب این بازی جو ورزشگاه بود بطوریکه 90 درصد ظرفیت ورزشگاه را ایرانیان تشکیل داده بودند.همچنین در اتفاقی کم نظیر تیم آمریکا در ست سوم 10 امتیاز متوالی را بدست آورد.

بازی ایران - آمریکا:

ست اول:    ایران 19                    آمریکا 25

ست دوم:   ایران 22                    آمریکا 25

ست سوم: ایران 25                    آمریکا 23

ست چهارم:ایران 23                   آمریکا 25
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۱
بازم به غیرت شما والیبالیستها
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار