آموزش بیش از ۱۴ هزار قرآن‌آموز در استان یزد

کد خبر: ۴۱۵۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸ 29 April 2017
به گزارش تابناک یزد،حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم گفت: ما در برنامه های خود برگزاری دوره های آموزشی قرآن کریم را داشته ایم که در سال گذشته تعداد ۱۴ هزار و ۱۰ نفر در این دوره ها شرکت کردند.
وی افزود: این دوره ها در دو گروه خواهران و برادران برگزار شد که تعداد سه هزار و ۸۴۷ نفر از برادران و ۱۰ هزار و ۱۶۳ نفر از خواهران در این دوره ها شرکت کردند و آموزش دیدند.
مدیر تبلیغات اسلامی استان یزد تصریح کرد: این برنامه ها در چهار بخش بود که آموزش عمومی، متوسطه و تخصصی و تفسیر قرآن کریم و تربیت و تامین نیروهای متخصص قرآنی برگزار کردیم که مورد استقبال قرار گرفت.
حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: در این راستا تعداد کلاس هایی که در برنامه آموزش عمومی تفسیر قران کریم برگزار شد تعداد ۳۸ کلاس بود و بیش از یک هزار و ۲۸نفر در این کلاس های شرکت کردند.
وی ادامه داد: در این برنامه ها ما از ظرفیت های مختلف استفاده کردیم که تعداد ۵۸ موسسه قرآنی و ۱۹ قرآن شهری و ۷۱ خانه قرآن روستایی از جمله این ظرفیت ها بوده که کلاس های قرآنی نیز از این طریق انجام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار