دام شبکه های مجازی برای شکارچیان

مأموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی انتشار تصاویر شکار در شبکه های مجازی متخلف مربوطه را شناسایی و دستگیر کردند.
کد خبر: ۴۱۹۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰ 06 May 2017

روز گذشته مأموران یگان حفاظت این اداره با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در پی انتشار تصاویر شکار در شبکه های مجازی متخلف مربوطه را شناسایی و دستگیر کردند.


منصور درویشی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ازنا با اعلام این خبر گفت: این متخلف با تشکیل تیم پیگیری موضوعات شکار و صید در فضای مجازی که شامل هجده قطعه کبک ، یک سر خرگوش و یک قلاده شغال می باشد پس از اخذ مجوزهای قانونی از سوی مقامات محترم قضایی در شهرستان ازنا دستگیر شد.

وی بیان کرد: در بازرسی های بعمل آمده توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان از منزل فرد شناسایی شده تعداد 3 قبضه سلاح شکاری ساچمه زنی و 5 عدد فشنگ ساچمه زنی کالیبر 12 از متخلف مربوطه کشف و ضبط گردید.


درویشی در ادامه مطلب گفت: یگان حفاظت محیط زیست این اداره پس از جمع آوری مدارک و مستندات و تشکیل پرونده، موضوع را برای رسیدگی به مراجع قضایی ارجاع داد.


در پایان جا دارد از مقامات محترم قضایی و پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان ازنا که همیشه همگام و همراه با نیروهای یگان حفاظت محیط زیست هستند تشکر ویژه ای نماییم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار