حق ماست از امکانات بهتری برخوردار باشیم

نایب قهرمان پارالمپیک ریودوژانیرو در پرتاب وزنه کلاس F42 که به تازگی در رقابت‌های قهرمانی کشور عنوان نخست را کسب کرده از امکانات شهرستان خرم‌آباد انتقاد دارد.
کد خبر: ۴۲۰۳۰۰
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۵ 08 May 2017
سجاد محمدیان نایب قهرمان پارالمپیک ریودوژانیرو، درباره قهرمانی‌اش در پیکارهای قهرمانی کشور، اظهار کرد: چون ناظرهای کمیته بین‌المللی پارالمپیک(IPC) به محل برگزاری رقابت‌ها آمده بودند نسبت به دوره‌های قبل سطح بهتر بود. با پرتاب 14 متر و سه سانتی‌متر قهرمان شدم که 28 سانتی‌متر از پرتابم در پارالمپیک کمتر بود.


وی ادامه داد: چون رقابت‌های جهانی دو ماه آینده برگزار می‌شود با آمادگی کامل در رقابت‌ها شرکت نکردم و آمادگی کامل را برای رقابت جهانی گذاشته‌ام.


محمدیان با بیان اینکه سهمیه جهانی را کسب کرده است، افزود: در خرم‌آباد و زیرنظر مصطفی بهرامی تمرین می‌کنم که البته از لحاظ امکانات شرایط خوب نیست.


این ورزشکار معلول لرستانی با انتقاد از بی‌توجهی مسئولان استان، تصریح کرد: به ما قول دادند زمین پرتاب‌ها را چمن می‌کنند، سالن آکادمی پرتاب‌ها را تجهیز می‌کنند اما هیچ‌کدام از این وعده‌ها عملی نشد.


وی افزود: سالن آکادمی پرتاب‌ها فاقد امکانات اولیه است و حتی یک دوش حمام ندارد که پس از تمرین از آن استفاده کنیم.


محمدیان تأکید کرد: لرستان در بخش پرتاب‌های دوومیدانی معلولان، توانایی‌های زیادی دارد و حق ماست که از امکانات بیشتر و بهتری برخوردار باشیم و انتظار توجه بیشتری از مسئولان داریم.





منبع: ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار