وجود مشکل در تأمین کلاس در ساوجبلاغ

کد خبر: ۴۲۳۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۴۵ 01 June 2015
فرماندار شهرستان ساوجبلاغ گفت: در تأمین کلاس در این شهر مشکل داریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر عصر امروز در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان ساوجبلاغ در سال جاری اظهار کرد: از مهم‌ترین نیازهای شهر جدید هشتگرد توسعه فضاهای آموزشی و افزایش کلاس‌های درس در این منطقه است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهر جدید هشتگرد جمعیت بسیاری را در خود جای داده است، لازم است تا تدابیر اساسی برای ارتقای خدمات آموزشی، ‌فرهنگی و ... در آن اندیشیده شود.

فرماندار ساوجبلاغ، مهارت‌آموزی را محور کار برنامه‌ریزی برای پربار کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان دانست و افزود: ورود در بحث‌های مختلفی از جمله اشتغال و اقتصاد می‌تواند با آموزش‌های مختلف تابستانی پایگاه‌های اوقات فراغت محقق شود که از این ظرفیت دانش‌آموزان برای ارتقای سطح مهارتی خود می‌توانند استفاده کنند.

پالیزگیر دانش‌آموزان را از جمله مخاطبان اصلی برنامه‌های اوقات فراغت دانست و خاطرنشان کرد: مهار‌ت‌آموزی دانش‌آموزان و ارتقای سطح مهارتی آنان باید به‌عنوان یک برنامه محوری برای پربار کردن اوقات فراغت آنان مدنظر مسئولان امر قرار گیرد که با استمرار درست این برنامه‌ها، آموزش‌های مختلف در دانش‌آموزان نهادینه می‌شود.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه تشکیل یک پایه کلاس نهم از سال تحصیلی جدید برای مدارس شهرستان به‌ویژه در شهر جدید هشتگرد مشکلاتی را برای تأمین کلاس به وجود آورده، تاکید کرد: شرکت عمران نسبت به تحویل مدارس جدید به آموزش و پرورش اقدام کند.

وی گفت: متأسفانه در سال جدید تحصیلی به‌دلیل رشد فعلی جمعیت مدارس دخترانه به‌صورت دو‌شیفته خواهد بود.

این مسئول در پایان با بیان اینکه دو مدرسه تا قبل از سال تحصیلی جدید در شهر جدید هشتگرد تحویل آموزش و پرورش خواهد شد،‌ افزود: با بهره‌برداری از این دو مدرسه مشکل کمبود کلاس برای پایه نهم در این شهر رفع خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار