نامزدهای متخلف در تبلیغات ملزم به پرداخت جریمه می‌شوند

کد خبر: ۴۲۳۹۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳ 14 May 2017
به گزارش تابناک یزد، رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ضرورت رعایت قوانین تبلیغاتی از سوی نامزدهای انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری، گفت: نصب پوستر در محل‌هایی خارج از جایگاه‌های تعیین شده تخلف بوده و صاحبان آنها ملزم به پرداخت جریمه می‌شوند.
«محمدرضا پیرنیا» در کارگروه تبلیغات انتخابات استان یزد، اظهار کرد: فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدهای شورای شهر، با همکاری سازمان های همراه با کارگروه تبلیغات انتخابات، توسط گروه های نظارتی و اجرایی شهرداری به طور جد در حال رصد است.

وی با اشاره به آغازعملیات پاکسازی و شستشوی پوسترهای نسب شده نامزدها در محل‌های غیر مجاز، گفت: در این دوره از انتخابات جایگاه‌های تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در افزایش سه برابر داشته است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد افزود: هرگونه نصب بنر و پوستر در محل‌هایی بجز جایگاه‌های تبلیغاتی تعیین شده، تخلف محسوب شده و صاحبان آن ملزم به پرداخت خسارت و جریمه به شهرداری هستند.

این مقام مسئول در پایان خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، در حال مستندسازی و ثبت تمام تخلفات انتخاباتی در سطح شهر است که این اطلاعات به فرمانداری یزد ارسال و جرایم در نظر گرفته برای متخلفان اعمال می‌شود
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار