مدیر دارالقرآن مهدی‌شهر:

آیین جزءخوانی قرآن کریم در مهدی‌شهر برگزار می‌شود

مدیر دارالقرآن الکریم مهدی‌شهر از برگزاری آیین جزءخوانی قرآن کریم ویژه ماه مبارک رمضان در این شهر خبر داد.
کد خبر: ۴۳۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۷ 27 May 2017

به گزارش تابناک سمنان، اسماعیل عبدالحسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مجموعه فرهنگی و قرآنی دارالقرآن مهدی‌شهر در ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن برنامه‌های متنوعی را برای میهمانان الهی تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: برگزاری کرسی‌های تلاوت و جزءخوانی قرآن کریم همراه با حضور قاریان ممتاز و برتر استانی و شهرستانی از جمله برنامه‌های دارالقرآن مهدی‌شهر در ماه مبارک رمضان است.

مدیر دارالقرآن الکریم مهدی‌شهر با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ناب قرآنی، بر انس‌گیری شایسته و بیشتر جوانان و نوجوانان با قرآن کریم در ماه بهار قرآن، ماه مبارک رمضان تأکید کرد.

عبدالحسینی افزود: در ایام ماه مبارک رمضان، هر روز رأس ساعت 19 آیین جزء‌خوانی قرآن کریم را با حضور قاریان ممتاز استانی و شهرستانی ویژه برادران و ساعت 11 و 30 دقیقه صبح ویژه خواهران برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آیین جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان در مهدی‌شهر هر روز با گرامیداشت یاد و خاطره چند تن از شهدای مهدی‌شهر برگزار خواهد شد، گفت: هر روز پس از پایان آیین جزءخوانی به‌قید قرعه به چند تن از حاضران در جلسه هدایایی اهدا خواهد شد.

مدیر دارالقرآن الکریم مهدی‌شهر افزود: حجت‌الاسلام‌والمسلمین صمد نظری، کارشناس مسائل دینی و استاد حوزه قم در آیین جزءخوانی قرآن کریم ماه مبارک رمضان در مهدی‌شهر به تفسیر شیوا و کوتاهی از برخی آیات قرآن کریم خواهد پرداخت.

عبدالحسینی با بیان اینکه نماز جماعت ظهر و عصر در ماه مبارک رمضان ویژه خواهران در دارالقرآن مهدی‌شهر برگزار می‌شود، گفت: حجت‌الاسلام‌والمسلمین صمد نظری نیز پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر به بیان تفسیر قرآن کریم می‌پردازد.

وی افزود: مسابقه اینترنتی 30 روز 30 سؤال قرآنی با اهدای هدایایی نفس از سوی تارنمای d114.ir مجموعه دارالقرآن مهدی‌شهر برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار