نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان در استان گیلان

تابناک / علی منتظری صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مقدار بیشتری از برخی اقلام مصرف می‌شود اظهار داشت: نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر شکر، گوشت منجمد، گوشت قرمز منجمد و زولبیا و بامیه در استان گیلان اعلام شد.
کد خبر: ۴۳۲۲۴۵
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 29 May 2017
تابناک / علی منتظری صبح امروز در نشست خبری در رشت با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان مقدار بیشتری از برخی اقلام مصرف می‌شود اظهار داشت: نرخ اقلام پرمصرف ماه مبارک رمضان نظیر شکر، گوشت منجمد، گوشت قرمز منجمد و زولبیا و بامیه در استان گیلان اعلام شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر اینکه نرخ اقلام پرمصرف مذکور در کمیسیون نظارت بر قیمت کالا مصوب شده و این قیمت تفاوت محسوسی با قیمت‌های قبلی ندارد افزود: تمامی نرخ‌های مذکور به واحدهای صنفی فروشنده محصولات در استان گیلان ابلاغ شد.

منتظری با بیان اینکه زولبیا و بامیه جزء محصولاتی است که در ماه مبارک رمضان بیشتر مصرف می‌شود خاطرنشان کرد: قیمت عرضه درجه ممتاز زولبیا و بامیه در ماه مبارک رمضان ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان است.

وی با اشاره به اینکه نرخ قیمت شکر در ایام مذکور هر کیلو ۲ هزار و ۸۵۵ تومان است تصریح کرد: قیمت هر کیلو مرغ منجمد در ماه مبارک رمضان ۵ هزار و ۷۰۰ تومان و گوشت منجمد ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان مصوب شده است.

منتظری با تاکید بر اینکه شهروندان با مشاهده هرگونه تخلف در قیمت محصولات به سامانه ۱۲۳ و یا به ادارات صنعت معدن و تجارت سطح استان اطلاع دهند بیان داشت: شهروندان با مشاهده کالاها با قیمت غیرواقعی از خرید آن محصولات خودداری کرده و این امر را به ادارات نام برده اطلاع دهند.

 

گوشت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار