نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی:

اجازه بی تفاوتی به شهدا را به هیچ کس ندهیم/طلب حلالیت از مردم آذربایجان دارم/ اگر کوتاهی شده عفو بفرمایید

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه این اسلام و انقلاب ارزان به دستمان نرسیده، هر روز شاهد تفحص شهدای جدید از هشت سال دفاع مقدس هستیم، گفت: باید با انقلابی ماندن خونشان را پایمال نکنیم و اجازه بی تفاوتی به شهدا را به هیچ کس ندهیم.
کد خبر: ۴۳۳۰۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵ 30 May 2017
 آیت الله محسن مجتهدشبستری در مراسم وداع با مردم آذربایجان در فرودگاه شهید مدنی تبریز، با قدردانی از حضور گسترده مردمی، اظهار کرد: ابراز احساسات مردم در نماز جمعه،  جلسات مردمی برای وداع، نشان از ولایت‌مداری مردم آذربایجان داشته که لطف بزرگی برای من طلبه‌ به  حساب می‌آید.

وی اضافه کرد:اینکه با زبان روزه برای بدرقه من به فرودگاه آمده‌اید، بسیار سپاسگزار شما مردم هستم که همیشه در کنار انقلاب و مسؤولان بوده‌اید.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی با اشاره به‌اینکه ماه مبارک رمضان ماه خدا بوده و بسیار برتر از سایر ماه‌ها است، گفت: رمضان ماهی است که  نامآن در قرآن آمده همچنین  روایت زیادی در مورد آن موجود است و خلاصه باید گفت این ماه، ماه مبارزه با هوای نفس، شستشو از آلودگی گناهان، استغفار از گناهان و خالص شدن است.

وی خطاب به مردم در خصوص عمل به توصیه‌های مقام معظم رهبری برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن، گفت: رهبر فرزانه انقلاب تأکید دارند که مدیریت‌ها باید مدیریت‌های انقلابی و جهادی باشد و تمام اقشار مردمی در همه برهه‌ها حاضر بوده و باید نیز حضور داشته باشند.

آیت الله شبستری با تأکید بر اینکه استان آذربایجان‌شرقی استان بسیار حساسی است و دشمن به آن طمع دارد، گفت: البته دشمن طمع به کشور دارد ولی همیشه غیرت و تعصب مردم مخصوصا مردم آذربایجان اجازه توطئه دشمن را نداده و پاسدار خون ۲۰۰ هزار شهید بوده است.

وی تأکید کرد: این اسلام و انقلاب ارزان به دستمان نرسیده، هر روز شاهد تفحص شهدای جدیدی از هشت سال دفاع مقدس هستیم که باید با انقلابی ماندن خونشان را پایمال نکنیم و اجازه بی‌تفاوتی به شهدا را به هیچ‌کس ندهیم.

خطیب نماز جمعه تبریز به حضور گسترده در نمازهای جمعه و راهپیمایی تأکید کرد و گفت: با اقامه نماز جمعه در کنار امام جمعه جدید که منتخب مقام معظم رهبری است باید نشان دهیم که همیشه دلسوز انقلاب و نظام هستیم.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی حاکم در مملکت، گفت: با اجرای اصل ۴۴ و همت دولت جدید برای حمایت از حل مشکلات مردم و معضل بیکاری، امیدواریم مشکلات رفع شود و توصیه رهبری که اهمیت به درون‌زایی بوده اهمیت داده شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید به اینکه باید جلوی واردات بی‌رویه و قاچاق در کشور گرفته شود تا شاهد رشد اقتصادی در کشور باشیم، افزود: مطابق با تأکیدات مقام معظم رهبری نباید چشم به بیگانه داشته باشیم بلکه باید با اتکاء به‌توان داخلی و تولید داخلی پیش رویم.

وی با طلب حلالیت از مردم آذربایجان، گفت: جدا شدن از شما برایم سخت است، امیدوارم اگر اقدامی در ۲۲ سال انجام گرفته مورد قبول خدا قرار گیرد و اگر کوتاهی شده، عفو بفرمایید.

آیت الله مجتهد‌شبستری با یادآوری اینکه شرط سلامت جسمانی برای امام جمعه مطرح است و من نیز اخیرا نمی‌توانم ایستاده نماز بخوانم، افزود: در فرصت‌های لازم به استان برای تجدید عهد خواهم آمد و اصلا موضوع ناراحتی از مردم آذربایجان مطرح نبوده و همیشه به فکر استان خواهم بود./فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار