مجمع عمومی فوتبال خردادماه برگزار می شود

رئیس هیئت فوتبال استان همدان از برگزاری مجمع عمومی فوتبال این استان در اواخر خرداد ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۴۳۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۶ 06 June 2015

به گزارش فارس، سید محمد عیوقیان با اشاره به برگزاری مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اظهار داشت: مجمع عمومی هیئت فوتبال استان همدان که هر دو سال یک بار برگزار می‌شود، این بار در اواخر خرداد ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: در نشست مجمع عمومی، مدیرکل ورزش و جوانان استان، دبیرکل فدراسیون فوتبال و اعضای هیئت رئیسه فوتبال همدان هم حضور خواهند داشت.

رئیس هیئت فوتبال همدان تصریح کرد: در این مجمع عمومی، قرار است هیئت فوتبال گزارشی از روند برنامه‌های دو سال اخیر خود را ارائه کند تا اعضای این مجمع در چگونگی روند کار هیئت فوتبال استان قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: همچنین قرار است اهداف و برنامه‌های دو سال آتی را هم در این مجمع برای حاضران بازگو کنیم تا از نظرات آنها استفاده شود.

عیوقیان بیان داشت: قرار است در این نشست تصمیماتی را برای آینده فوتبال همدان بگیریم و در صورت موافقت اعضا تغییراتی را نیز در روند برگزاری مسابقات استانی در سال‌های آینده ایجاد کنیم.

وی اضافه کرد: این نشست در سالن کنفرانس مجموعه ورزشی شهید حاجی بابایی مریانج برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت فوتبال همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هیئت فوتبال استان در رنکینگ فدراسیون فوتبال کشور جزء هیئت‌های ممتاز قرار دارد و با تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف در آینده قصد داریم تا جایگاه خود را در فدراسیون فوتبال بهبود ببخشیم.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار