عدالت آموزشی باید در سطح شهرستان یزد برقرار شود

فرماندار یزد با بیان اینکه عدالت آموزشی باید در سطح شهرستان یزد برقرار شود گفت: هم مسئولان در هر رده و سازمان و هم شهروندان باید در چارچوب بهبود فضای آموزشی و تعلیم و تربیت در سطح جامعه گام بردارند.
کد خبر: ۴۳۸۷۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۲ 11 June 2017
به گزارش «تابناک یزد»؛مصطفی سالاری در دومین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد افزود: هدف از راه اندازی مدارس هیأت امنایی مشارکت افکار و خردجمعی در راستای بهبود و ارتقاء مسائل آموزشی و پرورشی است.
وی ادامه داد: متأسفانه در برخی از جلسات تنها به مسائل مالی و چگونگی تصویب هزینه پرداخته می شود که این موضوع اصلا شایسته نیست.
رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر نظارت آموزش و پرورش بر سرویس مدارس و نحوه خدمت رسانی به دانش آموزان نیز تأکید کرد و گفت: متأسفانه در سال های گذشته مواردی خلاف مقررات گزارش شده است که باید به دنبال مرتفع نمودن آنها باشیم.
سالاری با اشاره به سابقه دیرینه حضور و مشارکت خیرین و سازمان های مردم نهاد در امورات مختلف اظهار داشت: خیرین بدون هیچ چشم داشتی و تنها برای رضایت خداوند متعال و برای اعتلای ایران اسلامی در حوزه های مختلف وارد عرصه فعالیت شده اند که در این بین نقش خیرین یزدی در ایجاد اماکن فرهنگی و آموزشی بر هیچ کسی پوشیده نیست.
فرماندار یزد با بیان اینکه باید مسئولین زمینه را برای مشارکت مردم به ویژه خیرین در رفع نیازها و کمبودهای و ارتقاء سطح کمی و کیفی مدارس فراهم نمایند گفت: مسئولان باید با تسهیل و تسریع کارها و درخواست ها و حفظ احترام خیرین زمینه حضور فعال تر بخش خصوصی و غیر دولتی را در پروژه های مختلف به ویژه بخش آموزش و پرورش فراهم آورند.
منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار