تجلیل از حامیان طرح اکرام ایتام در روستای گردکوه

کد خبر: ۴۳۸۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶ 11 June 2017

به گزارش «تابناک یزد»؛قائم مقام کمیته امداد استان یزد در این همایش ضمن تقدیر از حضور و همکاری خوب خیرین نیکوکار با کمیته امداد گفت: خیرین و حامیان، مبلغان و مروجین همیاری و حمایت از ایتام و ذخیره هایی برای خدمت رسانی به نیازمندان هستند.

زارع زاده هدف از برگزاری این همایش را تجلیل از خیرین و نیکوکاران نیک اندیش و استفاده از پتانسیل آنها در برنامه های آتی کمیته امداد عنوان کرد.

وی افزود:کمیته امداد1400یتیم را در سراسر استان تحت پوشش دارد که اکثر آنها دارای حامی هستند و تعداد اندک آنها فاقد حامی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)شهرستان مهریز در خصوص طرح اکرام ایتام روستای گردکوه گفت: این روستا150 نفر خیر وحامی ایتام داردکه حمایت 130یتیم این شهرستان را برعهده دارند.

ایزدی افزود:ساماندهی حامیان در طول ۱۰ سال گذشته روند خوبی داشته است و در ارائه خدمت به ایتام روند رو به رشدی هم به لحاظ کمی هم به لحاظ کیفی صورت گرفته است.

امام جمعه شهرستان مهریز ضمن تاکید بر لزوم رسیدگی و احساس مسئولیت در برابر فقرا و ایتام و نیازمندان گفت:خدا در قرآن به صراحت می فرماید ان الله یحب المحسنین خدا نیکوکاران را دوست می دارد و این مورد عنایت خدا قرار گرفتن امر بسیارمهمی است و خیرین دلگرم و خوشحال باشند که خدا این توفیق را به آنها داده تا بتوانند در امر خیر شرکت کنند
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار