از اهداف استانداری تعامل با رسانه‌های خبری اردبیل

سرپرست سابق اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل گفت: تعامل با رسانه‌های خبری استان از اهداف اصلی استانداری است.
کد خبر: ۴۳۹۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۳ 06 June 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه اردبیل، مسعود امامی یگانه در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل سابق و جدید اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل با بیان اینکه در طول 14 ماه حضور بنده در این اداره کل، کمیته‌های چهارگانه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان تشکیل شد، افزود: کمیته‌های ارتباط با رسانه، ارتباطات، آموزش و تحقیقات و اطلاع رسانی فضای مجازی، چهار کمیته تشکیل شده هستند.

وی با بیان اینکه در این چهار کمیته 40 دستگاه اجرایی استان اعلام آمادگی کرده و فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: طی تفاهمنامه با دانشکده خبر و جهاددانشگاهی اردبیل دوره‌های مختلف آموزشی برگزار شده است.

امامی یگانه از تشکیل شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان های استان با حضور فرمانداران خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه ارتباط با رسانه، چهار جلسه با هدف مرتفع کردن فاصله ایجاد شده در حوزه رسانه در خانه مطبوعات با رسانه‌ها، خبرگزاری‌ها، روزنامه‌ها و شورای مرکزی خانه مطبوعات تشکیل شده است.

مدیرکل حوزه استانداری اردبیل با بیان اینکه فضای انتخابات در آینده بصورت دقیق از طرف حوزه استانداری رصد خواهد شد، اظهارامیدواری کرد که شاهد اعتلای سطح و جایگاه روابط عمومی‌ها در سطح استان باشیم.

فرهاد عظیمی مدیرکل جدید روابط عمومی استانداری اردبیل نیز با بیان اینکه تقویت روابط عمومی در همه ابعاد از اولویت‌های ما خواهد بود،افزود: تقویت روابط عمومی‌ها، تقویت دفاتر نشریات و مطبوعات و تقویت ارتباط میان روابط عمومی‌ها و مطبوعات از اولویت‌های اصلی در بخش روابط عمومی استانداری خواهد بود.

وی با بیان اینکه روابط عمومی‌ها و خبرنگاران مانند چرخ دنده‌های ساعت هستند، تصریح کرد: این دو مجموعه باید منظم و دقیق باشند تا خروجی مطلوبی داشته باشند.

عظیمی روابط عمومی استانداری را یک درصد از روابط عمومی‌های استان دانست و گفت: برنامه‌ها و چشم‌اندازی‌هایی برای خروج روابط عمومی‌ها از ایستایی و بن بست تعریف شده است.

در ادامه از زحمات مسعود امامی یگانه تقدیر و فرهاد عظیمی به عنوان سرپرست اداره کل روابط عمومی استانداری اردبیل معرفی شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار