آغاز طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در چهارمحال و بختیاری

تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای چهارمحال وبختیاری از آغاز اجرای طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار در استان خبر داد و گفت: امسال سهمیه استان برای اجرای این طرح 700نفر است.
کد خبر: ۴۳۹۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۳ 12 June 2017

به گزارش تابناک شهرکرد- محمود تقی پور افزود: طرح مهارت آموزی در محیط واقعی کار و کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی با رویکرد ایجاد بسترهای لازم برای اشتغال مولد و پایدار، افزایش اعتماد به نفس برای ورود به عرصه کار و آشناسازی جوانان و فارغ التحصیلان دانشگاهی با محیط واقعی کار اجرا می شود.

به گفته وی، در این طرح کارآموزان علاوه بر دریافت آموزش های مهارتی در واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی که مشغول فعالیت شدند، به طور مستقیم نیز در فرآیند تولید فعالیت می کنند.

وی اظهار کرد: در این طرح سن مهارت آموز حداقل 15 سال، دارای تابعیت ایرانی و توانایی لازم متناسب با آموزش مورد نظر بوده و از کارکنان فعلی کارگاه نیز نباشد تا بتواند از مزیت های این طرح از جمله بیمه مسوولیت بدنی بهره مند شود.

تقی پور افزود: حداکثر زمان آموزش در طرح کارآموزی در محیط واقعی کار، یکسال در نظر گرفته شده و نباید کمتر از 80 ساعت کاری باشد.

هم اینک یکهزار و 127 واحد صنعتی و بیش از 30 واحد صنفی و بیش از سه هزار شرکت تعاونی در بخش های مختلف در استان چهارمحال وبختیاری فعال است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار