شب قدر برتر از هزار ماه و شب نزول قرآن کریم است

جاسم جادری نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: شب های قدر سراسر معنویت و برکت برای روزه داران است و فرصت مغتنمی است تا با الگو گیری از حضرت علی (ع) بیشتر از گذشته در کارهای نیکو و خیر و خداپسندانه مشارکت کرده و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.
کد خبر: ۴۴۲۰۱۸
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵ 15 June 2017
به گزارش تابناک : دکتر جاسم جادری با تسلیت فرارسیدن ایام ضربت خوردن و سالروز شهادت حضرت امام علی (ع) و با اشاره به شب های قدر، عنوان کرد: شب قدر برتر از هزار ماه و شب نزول قرآن کریم است که از جایگاه بسیار مهم و با عظمتی برخوردار است.

وی ادامه داد: شب های قدر سراسر معنویت و برکت برای روزه داران است و باید از این فرصت کم نظیر برای دعا و استغفار به درگاه الهی بهره ببریم.

استاندار هرمزگان افزود: این ایام با سالروز ضربت خوردن و شهادت امیرمومنان حضرت امام علی (ع) مصادف است که این امام بزرگوار اسوه و الگوی اخلاق و جوانمردی و دارای تمامی صفات نیکوست.

جادری اظهار داشت: سیره و منش امیرالمومنین حضرت علی (ع) در زندگی و همچنین دوران حکومت جامعه اسلامی الگویی برای تمامی بشریت است که باید از آن بهره کافی را ببریم.

وی به توجه خاص امام علی (ع) به ایتام و نیازمندان اشاره کرد و بیان داشت: این روزها به تاسی از امیر المومنین (ع) به نام هفته اکرام ایتام نامگذاری شده و فرصت مغتنمی است تا با الگو گیری از حضرت علی (ع) بیشتر از گذشته در کارهای نیکو و خیر و خداپسندانه مشارکت کرده و به فقرا و نیازمندان کمک کنیم.





منبع : برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار