اصناف یار و یاور دایمی نظام مالیاتی کشور هستند

سیدحبیب هاشمی، رئیس اتاق اصناف تبریز در جلسه هم اندیشی اتاق اصناف و اتحادیه‌های صنفی تبریز و اداره کل امور مالیاتی استان گفت: کلیه اصناف و کسبه در همه برهه ها یار و یاور همیشگی و دایمی نظام مالیاتی کشور هستند.
کد خبر: ۴۴۲۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 17 June 2017
در این جلسه که با هدف آشنایی روسای اتحادیه‌های صنفی تبریز با جزئیات و شرایط تسلیم اظهارنامه مالیاتی صاحبان مشاغل در اداره کل امور مالیاتی استان برگزار شد، رئیس اتاق اصناف تبریز گفت: پرداخت مالیات در بین اصناف یک فرهنگ محسوب می‌شود و کلیه اعضای صنف‌ها در پرداخت مالیات پیشتاز هستند.
هاشمی افزود: نقش بازاریان و اصناف در تمام عرصه های اقتصادی کشور بسیار بارز و تاثیرگذار است و باور آنها به تاثیر درآمدهای مالیاتی در عمران و آبادانی کشور است.
غلامرضا شریفی، مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه ضمن تاکید بر همکاری و تفاهم متقابل اداره کل با اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی اظهار داشت: رویکرد تعامل منطقی با مودیان و اصناف محترم از اولویت‌های اصلی اداره کل است و در این راستا، از برگزاری جلسات هم اندیشی در راستای رفع مشکلات صاحبان مشاغل استقبال می شود.

       مدیرکل امور مالیاتی آذربایجان‌شرقی ضمن اشاره به نقش مهم و تعیین کننده مالیات در توسعه و عمران کشور، افزود: رویکرد اداره کل به گسترش اعتماد مابین اداره کل و اتحادیه ها است و در تسریع قطعیت پرونده های مالیاتی به همکاری اتحادیه ها اهمیت به سزایی قائل است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار