دانشگاه در مسیر توسعه به دستگاههای اجرایی کمک می کند

رئیس دانشگاه رازی استان کرمانشاه با بیان اینکه در طرح آمایش استان کرمانشاه ۱۰۰ نفر از دانشجویان دوره ی تکمیلی و ۵۰ نفر از عضو هیئت علمی دانشگاه رازی حضور داشتند، گفت: دانشگاه در مسیر توسعه به دستگاههای اجرایی کمک می کند.
کد خبر: ۴۴۲۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵ 17 June 2017
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، پیش از ظهر امروز محمدابراهیم  اعلمی  آل آقا در جلسه شورای برنامه ریزی وتوسعه استان در آمفی تئاتر ساختمان شماره ۲ سازمان مدیریت و برنامه ریزی کرمانشاه، اظهارداشت:  دانشگاه به عنوان مرجع تولیدفکر و ظرفیت اندیشه در خدمت جامعه است، که در زمینه ی توسعه ما نیازمند اجماع و رفع دغدغه های موجود هستیم.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: در طرح آمایش استان کرمانشاه، دانشگاه  و دانشگاهیان نیز  به این زمینه ورود کرده اند  و این در حالی است که  با توجه به ظرفیت های موجود در  این زمینه اقدامی صورت نگرفته است. 

رئیس دانشگاه رازی  با اشاره به ضرورت هم اندیشی در راستای توسعه، گفت:  باید از ظرفیت های خود در جهت توسعه استفاده کنیم، و دانشگاه در کنار مجموعه ی نمایندگان در مسیررفع  دغدغه های استان گام بر می دارد،‌

اعلمی  آل آقا عنوان کرد: دانشگاه با بکارگیری ظرفیت خود  در کنار نمایندگان استان آمادگی خویش را درمسیر توسعه اعلام می کند.

وی با بیان اینکه بکارگیری افراد بومی در این طرح بسیار کارآمدتر است، و امروز دانشگاه برای اساس این پروژه در مسیر اجرای آن قرار گرفته است، افزود: برنامه های صورت گرفته در آمایش استان توسط نیروهای دانشگاه که به برنامه ریزی منتج شد به مسئولان ذیربط منعکس شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار