راه های غنی‌سازی اوقات فراغت

کد خبر: ۴۴۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۱ 07 June 2015
 مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرزگفت: کانون پرورش فکری با در اختیار داشتن فضا و محیط متناسب فرهنگی و بهره گیری از نیروهای متخصص، نقشی مهم در غنای اوقات فراغت دانش‌آموزان دارد.
علیرضا جلالی، در گفت و گو با ایسنا طی سخنانی اظهارکرد: مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز با داشتن امکانات و تجهیزات لازم و استفاده از مربیان مجرب آمادگی کامل برای ارائه آموزش‌های لازم به کودکان و نوجوانان را دارد.
وی افزود: با شروع فصل تابستان کانون‌ها آماده پذیرایی از گروه‌های سنی برای گذراندن اوقات فراغت خود هستند و به بهترین شکل در این زمینه خدمت‌رسانی می‌کنند.
این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ثبت‌نام از کودکان و نوجوانان در مراکز کانون پرورش فکری شهر کرج و  مراکز شهرستان‌ها انجام می‌شود.
جلالی با اشاره به بالا بودن استاندارد برپایی کلاس‌های فرهنگی، هنری و ادبی در مراکز کانون‌های پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گفت: والدین کودکان و نوجوانان با اطمینان خاطر فرزندان خود را در این مراکز ثبت‌نام ‌کنند.
وی ارائه آموزش‌های لازم در خصوص سفال‌گری، خوشنویسی و نقاشی را از جمله کلاس‌های ویژه ایام تابستان عنوان کرد و گفت: علاقه‌مندان می‌توانند علاوه بر ثبت‌نام در کلاس‌های آموزشی از فعالیت‌های متنوع فرهنگی و هنری کانون‌ها نیز استفاده کنند.
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز ادامه داد: همچنین کلاس‌های ویژه تابستان امسال در بخش فرهنگی نیز شامل برنامه‌های متنوعی از جمله آشنایی با قرآن با شیوه‌های نو، مهارت‌های خواندن، پرورش خلاقیت،تفکر خلاق،آموزش تفکر و نجوم است.
این مقام مسئول در پایان با بیان این که فعالیت‌های مراکز فرهنگی هنری کانون تنها به فصل تابستان محدود نیست گفت: مراکز کانون متعلق به کودکان و نوجوانان است از این رو تلاش می‌کنیم که از دیدگاه‌های آنها نیز در کیفیت بخشی به فعالیت‌ها بهره‌مند شویم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار