سید مهدی حجازی در گفتگو با تابناک:

عید فطر از بزرگترین جشن‌های ملی و مذهبی در میان مسلمانان است

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اسلام آبادغرب با تبریک فرا رسیدن عید سعید "فطر"، به امدادگران ، خانواده بزرگ امداد و مردم استان گفت: عید سعید فطر تنها عيد كسي است كه خداوند روزه‏اش را پذيرفته و شب زنده‏ داري‏ هایش را سپاس گزارده است.
کد خبر: ۴۴۸۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵ 26 June 2017
سید مهدی حجازی امروز در گفتگو با خبرنگارتابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: حمد و ستایش مخصوص خداوندی است که ماه خود، رمضان، ماه روزه، ماه اسلام، ماه پاکیزگی، ماه تصفیه و ماه قیام(برای عبادت و شب زنده داری) را یکی از آن راههای احسان و نیکی  قرارداد.

وی با بیان اینکه عید فطر از بزرگترین جشن‌های ملی و مذهبی رایج و برجسته در میان مسلمانان جمهوری اسلامی ایران است، افزود: ایزد متعال را سپاس و ستایش می گویم که توفیق عبادت در ماه مبارک رمضان را بار دیگر در سرنوشت مان قرار داد و فرصتی فراهم کرد تا با روزه داری در ماه تهذیب و تزکیه نفس بار دیگر، با یاری از درگاه مهر بی نهایتش به آرامشی روحانی دست یابیم.
 
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در ادامه با آرزوی  قبولی طاعات و عبادات همه مومنان روزه دار ، خانواده بزرگ امداد و سپاس و قدردانی از زحمات بی دریغ امدادگران پر تلاش در ماه مبارک رمضان،اظهارداشت:  امید است با استعانت از درگاه باری تعالی، ملت های مسلمان با چنگ زدن به ریسمان الهی وحدت کلمه و تمسک به پیام های حیات بخش قرآن کریم شاهد، پیروزی اسلام در جهان باشیم.

گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار